Tokmanni Group Oyj julkaisee kolmannen neljänneksen ja tammi-syyskuu 2018 liiketoimintakatsauksensa keskiviikkona 24.10.2018

Tokmanni Group Oyj     Sijoittajauutinen     15.10.2018 klo 15.35

Tokmanni julkaisee kolmannen neljänneksen ja tammi-syyskuu 2018 liiketoimintakatsauksensa keskiviikkona 24.10.2018 noin kello 8.30. Pörssitiedote ja esitysmateriaalit suomeksi ja englanniksi löytyvät yhtiön verkkosivuilta osoitteessa ir.tokmanni.fi mahdollisimman pian julkaisemisen jälkeen.

Tokmannin toimitusjohtaja Mika Rautiainen ja talousjohtaja Markku Pirskanen esittelevät katsausta julkaisupäivänä analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineille suomeksi kello 10.00 ja englanniksi kello 11.30.

Suoria audiocast-lähetyksiä voi seurata osoitteessa ir.tokmanni.fi tai seuraavan linkin kautta https://tokmanni.videosync.fi/2018-10-24-q3-fi.

Osallistujat voivat myös osallistua puhelinkonferenssiin, joka järjestetään audiocast-lähetyksien yhteydessä. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5–10 minuuttia ennen kokouksen alkua johonkin alla olevista numeroista ja käyttäen alla olevaa osallistujatunnusta:

09 8171 0310 (Suomesta)
+46 85664 2651(Ruotsista)
+44 333 300 0804 (UK:sta)
+1 6319131422 (Yhdysvalloista)
Osallistujatunnus: 58591235#

Tallenne esityksistä esitysmateriaaleineen on saatavilla yhtiön internetsivuilla tilaisuuden jälkeen.

TOKMANNI GROUP OYJ

Lisätietoja antaa:

Tokmanni Group Oyj
Markku Pirskanen, CFO

puh. +358 40 517 4606
sähköposti: markku.pirskanen(at)tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti:

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 796 miljoonaa euroa ja sillä oli keskimäärin noin 3 200 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä oli eri puolilla Suomea 175 myymälää 31.12.2017.

Jakelu:

keskeiset tiedotusvälineet