Tokmanni Group Oyj julkaisee vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteen keskiviikkona 8. helmikuuta 2017

Tokmanni Group Oyj             Pörssitiedote                        18.1. 2017                            klo 9.30

Tokmanni julkaisee tilinpäätöstiedotteen tilikaudelta 1.1.-31.12.2016 keskiviikkona 8. helmikuuta 2017

Tokmanni Group Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.-31.12.2016 julkaistaan keskiviikkona 8. helmikuuta 2017 noin klo 8.30. Pörssitiedote ja esitysmateriaalit suomeksi ja englanniksi löytyvät yhtiön verkkosivuilta osoitteessa ir.tokmanni.fi mahdollisimman pian julkaisemisen jälkeen.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus

Suomenkielinen lehdistö- ja analyytikkotilaisuus järjestetään keskiviikkona 8.2. klo 10.00 osoitteessa GLO Hotel Kluuvi, Kluuvikatu 4, Helsinki. Tilaisuutta voi myös seurata suorana verkossa webcastin kautta. Englanninkielinen audiocast-tilaisuus järjestetään klo 11.15.

Kumpaakin tilaisuutta voi seurata Tokmannin verkkosivun kautta ir.tokmanni.fi tai alla olevan linkin kautta: http://www.goodmood.fi/webcaster/accounts/tokmanni/live. On demand -taltiointi lähetyksistä on saatavilla myöhemmin samana päivänä.

Osallistujat voivat myös osallistua puhelinkonferenssiin, joka järjestetään webcast-lähetyksien yhteydessä. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5-10 minuuttia ennen kokouksen alkua johonkin alla olevista numeroista:

09-7479 0360 (Suomi)
+44 (0)330 336 9401 (Iso-Britannia)
+1 719-325-2238 (Yhdysvallat)
OSallistujatunnus: 976594

Vuoden 2016 julkaisut ja tiedotteet

Vuoden 2016 tilinpäätös, hallinnointi- ja palkitsemisselvitys sekä vastuullisuusraportti julkaistaan viikolla 8.

Tokmanni Group Oyj:n vuonna 2016 julkaisemat pörssi- ja lehdistötiedotteet ovat nähtävissä yhtiön kotisivuilla osoitteessa ir.tokmanni.fi

Lisätietoja antaa:

Tokmanni Group Oyj
Josephine Mickwitz, Head of IR and Communications
Puh. +358 400 784 889
s-posti:  josephine.mickwitz@tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti
Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2015 Tokmannin liikevaihto oli 755 miljoonaa euroa ja sillä oli keskimäärin noin 3 200 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä oli eri puolilla Suomea 156 myymälää 31.12.2015.

Jakelu:

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.