Tokmanni Group Oyj julkaisee vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteen 8.2.2019

Tokmanni Group Oyj             Sijoittajauutinen                    22.1.2019 klo 10.30

Tokmanni julkaisee tilinpäätöstiedotteen 2018 perjantaina 8.2.2019 noin kello 12.00. Pörssitiedote ja esitysmateriaalit suomeksi ja englanniksi löytyvät yhtiön verkkosivuilta osoitteessa ir.tokmanni.fi mahdollisimman pian julkaisemisen jälkeen.

Tokmannin toimitusjohtaja Mika Rautiainen ja talousjohtaja Markku Pirskanen esittelevät katsausta julkaisupäivänä analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineille suomeksi kello 14.00 ja englanniksi kello 15.30. Suomenkielinen tilaisuus järjestetään Scandic Simonkentällä, Simonkatu 9, 00100 Helsinki, neuvottelutila Tapiolassa.

Suoria audiocast-lähetyksiä voi seurata osoitteessa ir.tokmanni.fi tai seuraavan linkin kautta https://tokmanni.videosync.fi/2018-q4-osavuosikatsaus

Osallistujat voivat myös osallistua puhelinkonferenssiin, joka järjestetään audiocast-lähetyksien yhteydessä. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5–10 minuuttia ennen kokouksen alkua johonkin alla olevista numeroista ja käyttäen alla olevaa osallistujatunnusta.

Suomi: (09) 8171 0310
Ruotsi: +46 8 5664 2651
UK: +44 33 3300 0804
Yhdysvallat: +1 63 1913 1422

Osallistujatunnus: 10907671#

Tallenne esityksistä esitysmateriaaleineen on saatavilla yhtiön internetsivuilla tilaisuuden jälkeen.

Lisätietoja antaa:

Tokmanni Group Oyj

puh. +358 40 517 4606
sähköposti: maarit.mikkonen(at)tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti:

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 796 miljoonaa euroa ja sillä oli keskimäärin noin 3 400 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä oli eri puolilla Suomea lähes 200 myymälää.