• Tokmanni Group Oyj/

Tokmanni ja Brother Christmas lahjoittivat lahjakortin ja "yllätysämpärin" täynnä retkeilyvälineitä tamperelaisperheelle – Hyväntekeväisyystempaukset jatkuvat

Tokmanni ja tuntematon hyväntekijä Brother Christmas lahjoittivat elokuussa ”yllätysämpärin” täynnä retkeilyvälineitä perheelle Tampereelle. Lisäksi perhe sai 200 euron lahjakortin, jolla he voivat hankkia muuta tarpeellista päivittäistavaraa Tokmannilta. Tempaus oli jatkoa kesäkuussa käynnistetylle hyväntekeväisyyskampanjalle, jonka tavoitteena on auttaa apua tarvitsevia erilaisin tuotelahjoituksin. Tukeakseen Brother Christmasin arvokasta hyväntekeväisyystyötä Tokmanni on päättänyt jatkaa tempausten järjestämistä kuluvan vuoden aikana.

Hyväntekeväisyyskampanjoissa Tokmanni ja Brother Christmas ovat kannustaneet lapsia harrastamaan ulkoliikuntaa sekä kaikkia ihmisiä liikkumaan luonnossa yhdessä läheisten kanssa. Esimerkiksi elokuussa lahjoitettu ”yllätysämpäri” sisälsi mm. teltan, makuupusseja, retkipatjoja sekä muita retkeilyssä tarpeellisia tuotteita, joita perhe oli hyväntekijähahmolle lähettämässään kirjeessä toivonut.

Aiemmin kesällä Tokmanni ja Brother Christmas toivat "joulun keskelle kesää" lahjoittamalla muun muassa erilaisia päivittäistavaroita ja ulkoliikuntavälineitä sisältävän "yllätysämpärin" suurperheelle Kittilään. Samalla osapuolet yllättivät kymmenen muutakin perhettä lahjoittamalla heille pienemmän, lasten toiveiden joukosta valituilla liikuntavälineillä täytetyn "yllätysämpärin".

Lisää hyväntekeväisyystempauksia luvassa

Tokmanni ja Brother Christmas lupaavat lahjoittaa "yllätysämpäreitä" apua tarvitseville vielä kuluvan vuoden aikana. Tietoa siitä, milloin seuraava tempaus järjestetään, tullaan julkaisemaan Tokmannin verkkosivuilla ja Facebookissa sekä Brother Christmasin Facebookissa.