Hyväntekeväisyyskampanja on päättynyt. Klikkaa tästä ja lue lisää "yllätysämpärin" lahjoituksesta.

Kesällä yhteistyön aloittaneet Tokmanni ja tuntematon hyväntekijä Brother Christmas ovat käynnistäneet uuden hyväntekeväisyyskampanjan. Monien hyväntekijähahmoa sosiaalisessa mediassa seuraavien toivomuksesta osapuolet kiinnittävät nyt huomiota lemmikkieläinten hyvinvointiin kampanjalla, jossa yhdelle lemmikin omistajalle lahjoitetaan lemmikkieläintuotteita sisältävä "yllätysämpäri".

Brother Christmas ja Tokmanni toivovat apua kaipaavia kertomaan, minkälaisista lemmikille tärkeistä tuotteista he ovat syystä tai toisesta joutuneet tinkimään. Hakemuksia voi lähettää suoraan Brother Christmasille osoitteeseen jouluveli@gmail.com syyskuun loppuun saakka. Hyväntekijähahmo ja Tokmanni valitsevat noin 200 euron arvoisen "yllätysämpärin" saajan kansainvälisenä eläinten päivänä 4. lokakuuta.

Käynnissä on jo kolmas Tokmannin ja Brother Christmasin yhdessä järjestämä hyväntekeväisyyskampanja. Aiemmin kesällä osapuolet toivat "joulun keskelle kesää" lahjoittamalla lahjakortin ja "yllätysämpärin" täynnä retkeilyvälineitä perheelle Tampereelle sekä erilaisia päivittäistavaroita ja ulkoliikuntavälineitä sisältävän "yllätysämpärin" suurperheelle Kittilään.

Seuraa Brother Christmasia sosiaalisessa mediassa

Tokmanni kannustaa kaikkia seuraamaan arvokasta hyväntekeväisyystyötä tekevää Brother Christmasia Facebookissa ja Instagramissa. Tokmannin ja hyväntekijähahmon hyväntekeväisyyskampanjaa voi seurata myös Tokmannin Facebook- ja Instagram-seinällä.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.