Tokmanni ja tuntematon hyväntekijä Brother Christmas tekevät hyvää – Liikuntavälineitä ja päivittäistavaroita sisältävä "yllätysämpäri" lahjoitetaan apua kaipaavalle perheelle

Päivitetty 14.7.2016: Hyväntekeväisyyskampanja on päättynyt. Kenelle saapui joulu keskelle kesää? Lue lisää klikkaamalla www.tokmanni.fi/uutishuone.

Kesän kunniaksi koko kansan tavaratalona tunnettu Tokmanni haluaa tukea lasten ulkoliikuntaa. Yhdessä tuntemattoman hyväntekijän Brother Christmasin kanssa Tokmanni lahjoittaa yhdelle perheelle Tokmannin "yllätysämpärin", jonka ehtymättömistä syvyyksistä löytyy kovasti kaivattuja liikuntavälineitä sekä tarpeellista päivittäistavaraa.

Brother Christmas pyytää apua kaipaavia lähettämään kesäkuun aikana osoitteeseen jouluveli@gmail.com lyhyen kuvauksen perheen tilanteesta ja siitä, mitä ulkoliikunnan tuotteita perhe juuri nyt kaipaisi. Heinäkuun alussa hän ja Tokmanni valitsevat "yllätysämpärin" saajan, johon ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti. Brother Christmas toimittaa "yllätysämpärin" valitulle perheelle suoraan kotiin.

Hyväntekijä toivoo sosiaalisessa mediassa julkaisemalleen viestille runsasta näkyvyyttä.

– Pistäkäähän jakoon ja sähköpostia tulemaan Jouluveljelle niin katsotaan kenelle saapuu joulu keskellä kesää, hän kannustaa Facebook-seinällään.

Päivitetty 14.7.2016: Kenelle saapui joulu keskelle kesää? Lue lisää klikkaamalla www.tokmanni.fi/uutishuone

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 170:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.