Tokmanni järjestää Kissanristiäiset

Tokmanni jatkaa menestyksekästä Facebook LIVE -lähetysten sarjaansa torstaina 1.6.2017 klo 19–21. Kissanristiäiset-niminen lähetys järjestetään yhdessä Helsingin Eläinsuojeluyhdistyksen ja Purina-lemmikkieläintuotemerkin kanssa. Lähetystä voi seurata Tokmannin Facebook-sivuilla.

Viidelle kissanpennulle uusi nimi

Tokmannin Kissanristiäiset on kahden tunnin mittainen, hauska ja pörröinen Facebook LIVE -lähetys, jossa Facebook-käyttäjät pääsevät äänestämään kissanpennuille nimiä. Kissanpennut eivät ole orpoja kesäkissoja, vaan heille on jo tiedossa uusi lämmin koti, jonne he jatkavat matkaansa ristiäisten jälkeen. Lisäksi Tokmanni lahjoittaa jokaiselle karvakorvalle heidän itsensä lähetyksen aikana valitsemia herkkuja, leluja ja muita Tokmannin valikoimasta löytyviä tuotteita.

– Koko tuotanto on suunniteltu siten, ettei kisumirreille koidu ylimääräistä stressiä. Tavoitteena onkin, että tilaisuudesta jää hauska muisto niin katsojille kuin illan päätähdillekin, kertoo mainostoimisto Bob the Robotin suunnittelija Lasse Kangasmaa.

Kissanpennut nähdään Catwalkilla

Kissanristiäisten näyttämönä toimii kaksiosainen tila. Toiselta puolelta löytyy temmeltämö, jossa kissat saavat peuhata keskenään, ja toiselta puolelta Catwalk, jossa kissanpennut käyvät yksitellen näyttäytymässä ja valitsemassa mieleisiään herkkuja ja leluja. Catwalkilla kissojen taustoja ja tulevaisuuden suunnitelmia esitellään myös hieman laajemmin. Catwalk tarjoaa siis Facebook-katsojille myös paljon työkaluja nimiäänestystä silmällä pitäen.

– Uskon, että Kissanristiäiset raottavat kuluttajille hauskalla tavalla laajaa ja laadukasta lemmikkituotevalikoimaamme. Samalla pääsemme jatkamaan menestyksekästä Facebook LIVE -sarjaamme, kertoo Tokmannin markkinointijohtaja Tomi Hakanpää.

Lisätietoa:

Tomi Hakanpää