Tokmanni järjesti Kynttilämaratonin

Kautta aikain ensimmäinen Kynttilämaraton järjestettiin Tokmannin Facebook-sivulla torstaina 15.12. klo 18–22.

Tapahtumassa neljä Tokmannilla myytävää kynttilää kilpaili siitä, mikä palavista kynttilöistä "ylittää maaliviivan ensimmäisenä". Urheilukilpailua muistuttavassa suorassa lähetyksessä katsojat saivat äänestää suosikkiaan. Kaikkien suorassa lähetyksessä arvontaan osallistuneiden kesken arvottiin kolme sadan euron lahjakorttia Tokmannille.

Klikkaa tästä ja katso live-lähetyksen taltiointi.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.