Tokmanni on jälleen alentanut yli 200 tuotteensa hintaa pysyvästi

Tokmanni on jälleen alentanut yli 200 tuotteensa hintaa. Viimeisimmät hinnanalennukset kuuluvat helmikuussa julkaistun yli 600 tuotetta sisältävän hinnanalennustempauksen toiseen alennuserään. Ensimmäisessä erässä 6. helmikuuta Tokmanni alensi niin ikään yli 200 tuotetta.

Toisessa erässä alennetut tuotteet ovat ensimmäisen erän tavoin sekä kaupan omien merkkien että tunnettujen kansainvälisten merkkien tuotteita. Tokmannin asiakkaat tunnistavat alennetut tuotteet helposti esimerkiksi myymälöissä, sillä tuotteiden yhteyteen on kiinnitetty alennuksesta kertovia Ennen halpa, nyt halvempi -merkintöjä. Alennettuja tuotteita nostetaan esille myös muissa Tokmannin markkinointivälineissä.

– Hinnanalennustemme toisessa erässä alensimme paljon esimerkiksi elintarvikkeita ja kodin arjessa tarvittavia välttämättömyyksiä, kuten ruoanlaittovälineitä ja siivoustuotteita. Alentamalla hintojamme haluamme vastata entistäkin paremmin maailmalla yleistyneen smart shopping -trendin voimistumiseen. Samalla näyttää, että ostamalla tuotteita fiksusti itse ilman turhia välikäsiä ja hoitamalla oman jakelutiemme kautta tuotteet suoraan kauppoihin, myös asiakkaamme voivat ostaa laatua fiksusti, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Esimerkkejä toisessa erässä alennetuista tuotteista:

• Iisi Varrellinen katuharja: hinta ennen 4,99 €, hinta jälkeen 2,90 €
  • Iisi Sieniliina 3 kpl/pkt: hinta ennen 1,19 €, hinta jälkeen 0,99 €
  • Hau-Hau Champion Kanafilee koiralle 100 g: hinta ennen 2,89 € (28,90 €/kg), hinta jälkeen 2,79 € (27,90 €/kg)
  • Sini Kannellinen rikkasetti: hinta ennen 25,00 €, hinta jälkeen 23,95 €
  • Snellman Naudan paistisuikale 400 g: hinta ennen 6,49 € (16,23 €/kg), hinta jälkeen 5,89 € (14,73 €/kg)
  • Vaeltaja Kupoliteltta neljälle henkilölle: hinta ennen 54,95 €, hinta jälkeen 49,95 €
  • Kotikulta Vatkain 275 mm: hinta ennen 1,99 €, hinta jälkeen 1,49 €
  • Kotikulta Kattila 2,5 l: hinta ennen 19,95 €, hinta jälkeen 14,95 €