Tokmanni tarjoaa kesäharjoittelupaikkoja 14–17-vuotiaille nuorille

Hakuaika kesän 2017 kesäharjoittelupaikkoihin on päättynyt. Kiitos kaikille hakijoille!

Tokmanni on mukana Tutustu työelämään ja tienaa -harjoitteluohjelmassa tarjoamassa kesäharjoittelupaikkoja 14–17-vuotiaille nuorille.

Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun tavoitteena on tutustuttaa nuoria työelämään ja auttaa heitä saamaan työkokemusta. Hakijoilta Tokmanni toivoo positiivista asennetta, oma-aloitteisuutta ja halua työskennellä asiakaspalvelussa ja ihmisten parissa. Kesäharjoittelijoiden työhön kuuluu asiakaspalvelua ja muita myymälässä tehtäviä töitä, esimerkiksi tuotteiden hyllytystä ja esillelaittoa.

Kesäharjoittelu sijoittuu ajanjaksolle 1.6.–31.8.2017. Harjoittelusta maksetaan vuonna 2017 355 euron kokonaispalkkio.

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 170:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2016 Tokmannin liikevaihto oli 776 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.