Tokmanni tarjoaa tänäkin vuonna töitä sadoille jouluapulaisille

Joulukauppa käy vilkkaana kaikissa Tokmanni-konsernin 144 myymälässä. Sujuvan asiakaspalvelun takaamiseksi ja tavaravirtojen turvaamiseksi konsernin myymälöissä ja keskusvarastolla työskentelee ja arvokasta työkokemusta kerää satoja jouluapulaisia.

Jouluapulaisiksi on palkattu suurelta osin nuoria. He auttavat muuta henkilökuntaa muun muassa tuotteiden hyllyttämisessä ja hinnoittelussa sekä jouluostoksia tekevien asiakkaiden opastamisessa. Varastolla työskentelevät auttavat muun muassa tuotteiden lastaamisessa ja purkamisessa. Jouluapulaiset ovat aloittaneet työnsä pääsääntöisesti marraskuun aikana.

Tokmanni-konserni palkkaa apuvoimia myös muiden myyntisesonkien aikana. Monet konsernin myymälät ovatkin alueidensa merkittävimpiä työllistäjiä muun muassa kesäisin. Lisäksi esimerkiksi opiskelijat työskentelevät Tokmanni-konsernissa osa-aikaisissa työtehtävissä ympäri vuoden.

Saara Korpelainen

Henkilöstöjohtajia
Tokmanni-konserni
etunimi.sukunimi@tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.