Tokmanni uudistaa täysin ruokaosastonsa Maskussa – Myymälästä tulee entistäkin parempi ruokakauppa

Tokmanni     Lehdistötiedote     10.8.2018 klo 12.30

Tuore- ja kuivaelintarvikkeita myyvä Maskun Tokmanni saa täysin uuden, viihtyisän ja modernin ruokaosaston. Uudistusten myötä ruokakaupan tuotevalikoima kasvaa, asiakaskokemus paranee ja energiankulutus laskee. Avajaisia Maskussa juhlitaan avajaistarjousten ja tuhannen tuotelahjoja sisältävän yllätysämpärin kera torstaina 16.8.2018 klo 10.00. Yllätysämpäreistä kolmessa on lisäksi 100 euron lahjakortti Tokmanniin.

Maskun Tokmannin ruokaosaston yleisilme on nykyaikainen ja viihtyisä. Värimaailma on raikkaan valko-harmaa, ja esiin pilkistävät erilaiset opasteet ja muut ostamista helpottavat myymäläelementit. Modernia kokonaisvaikutelmaa korostavat myös täysin uudet myymäläkalusteet edeltäjiinsä verrattuna noin 40 prosenttia vähemmän sähköä kuluttavine kylmälaitteineen. Energiaa säästetään lisäksi nykyaikaisella led-valaistuksella.

Muiden uudistusten yhteydessä myymälän tuotevalikoimia laajennetaan sadoilla uusilla tuotteilla, kuten leikkeleillä ja leivänpäällisillä sekä paikallisilla elintarvikkeilla. Samalla tuotteiden sijoittelua myymälässä uudistetaan asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi.

– Asiakkaillemme haluamme tarjota paitsi monipuolisen tuotevalikoiman ja halvat hinnat, myös erittäin viihtyisän ostokokemuksen. Ruokaosaston uudistusten myötä asiakkaat voivat tehdä ostoksia helposti aiempaa avarammassa, helppokulkuisemmassa ja valikoimiltaan kattavammassa Tokmannissa, kauppaketjun myyntijohtaja Mathias Kivikoski kertoo.

– Myymälähenkilökunnallemme nykyaikaiset myymäläkalusteet tarjoavat uusia mahdollisuuksia tuotevalikoimiemme esittelemiseen. Samalla esimerkiksi uudet kylmälaitteet auttavat meitä vähentämään ruokahävikkiä ja säästämään energiaa, hän jatkaa.

Maskun Tokmanni palvelee uudistustöiden ajan normaalisti osoitteessa Maskuntie 232, 21250 Masku. Tokmannin myymäläkohtaiset aukioloajat löytyvät osoitteesta www.tokmanni.fi/myymalat.

Oheiset valokuvat ovat Järvenpään Tokmannilta, joka avattiin uudistettuna 31.5.2018.

Mathias Kivikoski
myyntijohtaja

mathias.kivikoski(at)tokmanni.fi

Joséphine Mickwitz
Head of IR and Communications

josephine.mickwitz(at)tokmanni.fi

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.