Tokmanni vie kevään kunniaksi ikkunanpesun Facebookiin

Tokmannin Facebookissa nähdään tänään 16.3.2017 suuri Ikkunanpesu LIVE. Kevään kunniaksi toteutettu tempaus mukailee perinteistä arvuutuspeliä, Ruutuysiä.

Ikkunaruutuja pestään suorassa lähetyksessä puhtaaksi yksi kerrallaan ja katsojat voivat arvuutella taustalta löytyvää tarjoustuotetta.

Pelin henkeen kuuluu luonnollisesti että oikeista arvauksista voittaa myös palkintoja.

– Halusimme löytää hauskan tavan esitellä laajaa siivoustuotevalikoimaamme ja samalla muistuttaa lähestyvästä ikkunanpesusesongista. Ikkunanpesu LIVE jatkaa menestyksekkäästi alkannutta Facebook LIVE -sarjaamme, kertoo Tokmannin markkinointijohtaja Tomi Hakanpää.

Ikkunanpesu alkaa torstaina 16.3. klo 19.00 ja jatkuu niin kauan kunnes kaikki ikkunat on saatu puhdistettua.

– Kun viihdyttävyyttä, brändiä ja tuotetta löytyy idean ytimestä oikeassa suhteessa, tietää olevansa oikealla tontilla, kertoo kampanjaa suunnitelleen mainostotoimisto Bob the Robotin suunnittelija Paul Merisalu.

Tomi Hakanpää
markkinointijohtaja

tomi.hakanpaa(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.