Tokmannilta ostamalla autat Veikko ja Lahja Hurstin Laupeudentyö ry:n toimintaa – Kampanja on käynnissä 15.10.–11.11.2018

Tokmanni     Uutinen     15.10.2018 klo 16.50

Tokmanni järjestää yhdessä Unilever Finlandin kanssa 15.10.–11.11.2018 kampanjan, jossa kaikista Tokmannilta kampanja-aikana ostetuista Rexona-, Pepsodent-, TRÉSemme-, Sun-, Comfort-, Omo-, Knorr- ja Lipton-tuotteista lahjoitetaan kahden prosentin arvosta vastaavia tuotteita avustusjärjestö Veikko ja Lahja Hurstin Laupeudentyö ry:lle. Kampanjan tavoitteena on 50 000 euron arvoinen lahjoitus.

Osapuolet järjestävät kampanjan Veikko ja Lahja Hurstin Laupeudentyö ry:n tueksi jo kahdeksatta kertaa. Yhteensä Tokmanni ja Unilever Finland ovat lahjoittaneet 1960-luvulla perustetulle avustusjärjestölle kampanjoiden myötä noin 270 000 euron arvosta erilaisia tuotteita.

Tänäkin vuonna lahjoituksen arvo määritellään kampanjatuotteiden myyntihinnan perusteella. Kampanjatuotteisiin voi tutustua Tokmannin verkkosivuilla osoitteessa www.tokmanni.fi/ostamallaautat.