Tokmannilta tukea Veikko ja Lahja Hurstin järjestölle – Merkittävä lahjoitus auttaa apua tarvitsevia

Suomen ja Pohjoismaiden suurin halpakauppakonserni Tokmanni korostaa yhteiskuntavastuutyössään erilaisten yhteiskunnallisesti yleishyödyllisten tahojen tukemisen tärkeyttä. Osoituksena tästä se luovutti yhdessä Unilever Finlandin kanssa tänäkin vuonna 30 000 euron arvoisen lahjoituksen arvokasta hyväntekeväisyystyötä toteuttavalle Veikko ja Lahja Hurstin avustusjärjestölle.

Avaa tiedote tästä.

Tiedotteen näkeminen vaatii ilmaisen Adobe Reader -ohjelman. Saat ladattua sen täältä

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.