Tokmannin reskontra- ja kirjanpitopalvelut siirtyvät Administer Partnerille

Tokmanni Oy ja Administer Partner Oy ovat tehneet sopimuksen liikkeen luovutuksesta, jossa Tokmannin reskontra- ja kirjanpitopalvelut siirretään Administerille. Sopimuksen myötä kymmenen Tokmannin henkilöä siirtyy Administerin palvelukseen yhtiön Mäntsälän toimipisteeseen.

– Tämä on luonnollinen seuraava vaihe Tokmannin talousprosessien kehittämisessä kun nykyinen kirjanpitosovellus korvataan modernilla ratkaisulla. Järjestelyn myötä siirtyvällä henkilöstöllä on samalla mahdollisuus syventää ja laajentaa osaamistaan monipuolisissa taloushallinnon tehtävissä, Tokmannin talousjohtaja Markku Pirskanen sanoo.

Tokmannin työntekijät siirtyvät Administerin palvelukseen 1.11.2017 vanhoina työntekijöinä. Tokmannin nykyinen kirjanpitojärjestelmä korvataan uudella MS Dynamics pilviratkaisulla kevään 2018 aikana.

Markku Pirskanen
talousjohtaja

markku.pirskanen(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.