Tokmannin suuren synttäriarvonnan palkintoautot arvottu

Suomen ja koko Pohjoismaiden suurimman halpakauppakonsernin synttärijuhlissa oli tänäkin vuonna mahtavat palkinnot. Seitsenvuotiaan Tokmanni-konsernin kunniaksi järjestetyssä autoarvonnassa uuden Peugeot 107 -henkilöauton voitti neljä onnekasta asiakasta.

Synttärikilpailu herätti jälleen valtavaa kiinnostusta kaikissa konsernin yli 140 myymälässä ympäri Suomen.

Arvonta suoritettiin 6.9.2013. Voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti.

Tokmanni-konserni onnittelee voittajia!

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 170:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2016 Tokmannin liikevaihto oli 776 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.