Tokmannin tilinpäätös ja toimintakertomus 2017 julkaistu

Tokmanni Group Oyj            Tilinpäätös ja toimintakertomus                   19.2.2018  15.15

Tokmanni Group Oyj:n vuoden 2017 tilinpäätös, toimintakertomus, tilintarkastuskertomus sekä hallinto- ja ohjausjärjestelmää koskeva selvitys sisältäen palkka- ja palkkioselvityksen, on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa ir.tokmanni.fi. Raportit löytyvät myös tämän tiedotteen liitteinä. Tokmanni julkaisee vuoden 2017 vastuullisuusraportin ja yritysesitteen myöhemmin tällä viikolla.

TOKMANNI GROUP OYJ

Joséphine Mickwitz

Head of IR and Communications

Tel: 020 728 6535

josephine.mickwitz@tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 796 miljoonaa euroa ja sillä oli keskimäärin noin 3 200 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä oli eri puolilla Suomea 175 myymälää 31.12.2017.

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 170:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.