Tokmannin uusi TokNet-verkkokauppa on nyt auki

Työkaluja, vapaa-ajan tuotteita, kodin tarvikkeita – ja paljon muuta! Hinta- ja laatutietoisia kuluttajia ympäri Suomen hemmotteleva upouusi TokNet-verkkokauppa on nyt auki.

TokNet-verkkokaupasta löydät monipuolisen ja jatkuvasti uudistuvan kattauksen kiinnostavia tuotteita muun muassa vapaa-ajan, kodintekniikan ja työkalujen tuoteryhmistä. Tokmanni-konsernin halpakauppaketjuille ominaisesti myös esimerkiksi kodin tuotteet, kuten keittiövälineet, siivoustarvikkeet ja kodintekstiilit ovat verkkokaupassa vahvasti esillä. Myös lapsille löytyy laaja valikoima suosikkituotteita, sillä TokNet tarjoaa esimerkiksi leluja aina Legoista lautapeleihin ja nukeista leikkiautoihin. Tuotevalikoimaa laajennetaan jatkuvasti, ja esimerkiksi vaatteet ja asusteet tulevat myyntiin vuoden 2012 aikana.

Suomen suurimman halpakauppakonsernin Tokmannin TokNet-verkkokaupasta ostaminen on todella vaivatonta, nopeaa ja edullista. Kaikki tarjolla olevat tuotteet ovat heti saatavilla konsernin keskusvarastosta. Asiakas voi valita tilauksen toimitustavaksi postitoimituksen tai ilmaisen noudon konsernin noin 60 noutomyymälästä. Verkkokaupassa voi maksaa kätevästi ja joustavasti joko verkkopankkimaksulla, yleisimmillä maksukorteilla, laskulla tai erämaksulla.

TokNetin hintahoukutukset löytyvät konsernin ketjukohtaisilta sivuilta ja osoitteessa www.toknet.fi.

TokNet - laadukkaita tuotteita elämäsi eri tilanteisiin - aina edullisilla hinnoilla!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa ja sillä oli noin 3 600 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä on lähes 200 myymälää eri puolilla Suomea.