Tokmannin uusi TokNet-verkkokauppa on nyt auki

Työkaluja, vapaa-ajan tuotteita, kodin tarvikkeita – ja paljon muuta! Hinta- ja laatutietoisia kuluttajia ympäri Suomen hemmotteleva upouusi TokNet-verkkokauppa on nyt auki.

TokNet-verkkokaupasta löydät monipuolisen ja jatkuvasti uudistuvan kattauksen kiinnostavia tuotteita muun muassa vapaa-ajan, kodintekniikan ja työkalujen tuoteryhmistä. Tokmanni-konsernin halpakauppaketjuille ominaisesti myös esimerkiksi kodin tuotteet, kuten keittiövälineet, siivoustarvikkeet ja kodintekstiilit ovat verkkokaupassa vahvasti esillä. Myös lapsille löytyy laaja valikoima suosikkituotteita, sillä TokNet tarjoaa esimerkiksi leluja aina Legoista lautapeleihin ja nukeista leikkiautoihin. Tuotevalikoimaa laajennetaan jatkuvasti, ja esimerkiksi vaatteet ja asusteet tulevat myyntiin vuoden 2012 aikana.

Suomen suurimman halpakauppakonsernin Tokmannin TokNet-verkkokaupasta ostaminen on todella vaivatonta, nopeaa ja edullista. Kaikki tarjolla olevat tuotteet ovat heti saatavilla konsernin keskusvarastosta. Asiakas voi valita tilauksen toimitustavaksi postitoimituksen tai ilmaisen noudon konsernin noin 60 noutomyymälästä. Verkkokaupassa voi maksaa kätevästi ja joustavasti joko verkkopankkimaksulla, yleisimmillä maksukorteilla, laskulla tai erämaksulla.

TokNetin hintahoukutukset löytyvät konsernin ketjukohtaisilta sivuilta ja osoitteessa www.toknet.fi.

TokNet - laadukkaita tuotteita elämäsi eri tilanteisiin - aina edullisilla hinnoilla!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.