Toknet-verkkokaupan Mad-Croc-palkintoskootteri arvottu

TokNet-verkkokaupan MP 12 Moottoripyöränäyttelyssä järjestämä Mad-Croc-moposkootterikilpailu herätti suurta kiinnostusta messukävijöissä. Kilpailun voittaja ja uuden tyylikkään Mad-Croc -moposkootterin omistaja löytyi lopulta Tampereelta.

Tokmanni-konserniin kuuluvan TokNet-verkkokaupan messuosastollla järjestetyssä Mad-Croc -moposkootterikilpailussa upouuden moposkootterin voittajaksi arvottiin tamperelainen Pasi Paunu.

Upea mustanharmaa Mad-Croc -moposkootteri luovutettiin voittajalle Hämeenkyrön Tokmannilla lauantaina 7.4.2012.

Arvoltaan 995 euron suuruinen skootteripalkinto oli voittajan mieleen.

– Tottakai voitto tuli yllätyksenä. Oli mukava kerrankin voittaa. Osallistun kilpailuihin aina kun mahdollista, prätkämieheksi tunnustautuva Paunu sanoo ja mainitsee, että testilenkki uudella moposkootterilla on vielä toistaiseksi tekemättä.

– Bensaa tankkiin vaan ja kokeilemaan! hän toteaa.

Mad-Croc -moposkootterit ovat moderneja ja tehokkaita kaksi- ja nelitahtisia menopelejä. Ilmajäähdytteisten moposkoottereiden iskutilavuus on 49 kuutiosenttimetriä. Skoottereiden kulutus on alhainen, 4-tahtisen mallin vain 2,0 ja 2-tahtisen vain 3,0 litraa sadalla kilometrillä. Automaattivaihteiston ansiosta skoottereilla ajaminen on helppoa. Vuoden 2012 alussa lanseerattuun Mad-Croc -tuoteperheeseen kuuluu kahdelle henkilölle rekisteröityjen moposkoottereiden ohella kätevä sähkökäyttöinen polkupyörä ja potkupyörä.

– Mad-Croc -malliston tuotteet ovat laadukkaita ja hinnoiltaan erittäin kilpailykykyisiä. Näppärät menopelit vetoavat varmuudella tyylikkäästä muotoilusta pitäviin - olipa kyse sitten nuorisosta tai aikuisista, Tokmanni-konsernin vapaa-ajan tuoteryhmän ostaja Juha Majuri sanoo.

Mad-Croc-tuoteperheen tuotteita on myynnissä noin 50 Tokmanni-konsernin myymälässä, TokNet-verkkokaupassa sekä tukkumyynnissä. Tuotteita voi ostaa kätevästi myös osamaksulla verkkokaupasta. Tokmanni-konsernin TokNet-verkkokauppa palvelee hinta- ja laatutietoisia kuluttajia osoitteessa www.toknet.fi.

LISÄTIETOJA:

Timo Koskelin
markkinointipäällikkö
Tokmanni-konserni, puh 020 728 6046

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.