Uusi City Robinhood -myymälä Lahteen

Tokmanni-konserni on avannut uuden myymälän 1.12.2010 kauppakeskus Triossa, Lahdessa.

”Robinhoodin tulo monipuolistaa kauppakeskus Trion tarjontaa ja lisää omalta osaltaan kauppakeskuksen vetovoimaa lahtelaisten keskuudessa. Robinhoodin kattavasta valikoimasta löytyy lähes kaikki tarvittava niin arkeen kuin juhlaan: pukeutuminen, taloustavarat, lelut, kodintekstiilit ja sisustustuotteet, teknokemian tuotteet sekä sesonki- ja vapaa-ajantuotteet. Lisäksi myymälän valikoimaan kuuluu kodin pienelektroniikkaa ja kuivaelintarvikkeita sekä pienimuotoisesti työkaluja, auto- ja sähkötarvikkeita” kertoo hankkeesta Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen, ja jatkaa: ”Tokmanni-konsernilla on jo suuri Robinhood-myymälä Lahden Launeella. Tällä uudella, keskustaan sijoittuvalla pienemmällä myymälällä haluamme helpottaa lahtelaisten asiointia Robinhoodissa. ”

Myymälän kokonaispinta-ala on 1043 m 2 ja se tulee työllistämään 10 - 12 henkeä. Myymäläpäällikkönä toimii Rauni Kiuru. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: ma-pe 9-20, la 9-18 ja su 12-18.

Tunnelma oli tiivis ennen ovien avaamista

Kuvassa vas. Citycon Oyj:n Heikki Alén, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen, myymäläpäällikkö Rauni Kiuru ja Citycon Oyj:n Ulla-Maija Kemppi

Tokmanni-konserni
toimitusjohtaja Heikki Väänänen