Uusi Tokmanni Helsingin Ruoholahteen

Kauppaketju Tokmanni avasi uuden Helsingin Ruoholahdessa torstaina 25.8.2016.

Uusi Tokmanni sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella Ruoholahden kauppakeskuksen toisessa kerroksessa (Itämerenkatu 21, 00180 Helsinki). Myymälä on suunniteltu Tokmannin uusimman, viihtyisää ja helppoa asiointikokemusta korostavan myymäläkonseptin mukaisesti. Myymälä tarjoaa monipuolisen valikoiman esimerkiksi kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree-palvelut ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste.

Tokmanni palvelee Ruoholahdessa arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–20 ja sunnuntaisin klo 11–18. Myymäläpäällikkönä toimii Jukka-Pekka Koskela. Myymälä työllistää noin 15 työntekijää.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.