Uusi Tokmanni Keuruulle

Tokmanni avasi uuden myymälän Keuruulla torstaina 19.10.2017.

Valtatie 23:n varrella täysin uudessa liikerakennuksessa palveleva Tokmanni tarjoaa monipuolisen valikoiman esimerkiksi kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian, kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree-palvelut sekä pienelektroniikkaromun kierrätys-, verkkokaupan nouto- ja Veikkauksen pelipisteet. Myymälän yhteydessä on lisäksi erillinen puutarhamyymälä.

Myyntipinta-alaa uudessa Tokmannissa on noin 2 050 neliömetriä. Asiakkaita 12 työntekijää työllistävässä myymälässä palvellaan arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–18 ja sunnuntaisin klo 12–18. Myymäläpäällikkönä toimii Virpi Virtanen. Myymälän osoite on Tervantie 2, 42700 Keuruu.

Tervetuloa edullisille ostoksille!

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 170:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 796 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.