Uusi Tokmanni Kirkkonummelle

Tokmanni avasi uuden myymälän avajaistarjousten ja 1 000 yllätysämpärin kera Kirkkonummella torstaina 22.9.2016. Myymälä korvasi paikkakunnalla keskiviikkona 21.9.2016 suljetun Tokmanni-myymälän. Uusi myymälä on aiempaa tilavampi ja tuotevalikoimaltaan monipuolisempi.

Uusi Tokmanni sijaitsee uudessa rakennuksessa aiemman myymälän välittömässä läheisyydessä osoitteessa Makasiinintie 1, 02400 Kirkkonummi.

Myymälä on suunniteltu Tokmannin uusimman, viihtyisää ja helppoa asiointikokemusta korostavan myymäläkonseptin mukaisesti. Aiempaa tilavampi myymälä tarjoaa aiempaa runsaamman valikoiman esimerkiksi kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja, kosmetiikka- ja hygieniatuotteita, pesu- ja puhdistusaineita sekä vapaa-ajan, kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Tuotevalikoima on kasvanut myös pihaan ja puutarhaan liittyvissä tuotteissa, sillä myymälän yhteydessä palvelee erillinen puutarhamyymälä. Myymälässä on lisäksi taxfree- ja Veikkauksen pelipalvelut sekä pienelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste.

Asiakkaita Kirkkonummen myymälässä palvellaan noin 14 työntekijän voimin arkisin ja lauantaisin klo 8–20 sekä sunnuntaisin klo 11–18.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.