Uusi Tokmanni Kotkaan

Kauppaketju Tokmanni avasi uuden myymälän Kotkan Jumalniemen kauppakeskittymässä torstaina 16.3.2017. Uusi myymälä korvasi Kotkan Karhulassa keskiviikkona 15.3.2017 suljetun Tokmannin.

Uusi Tokmanni sijaitsee Jumalniemen kauppakeskuksessa osoitteessa Jumalniementie 7, 48600 Kotka. Tokmannin uusimman myymäläkonseptin mukaisessa myymälässä asiakkaille tarjotaan monipuolinen valikoima vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Uudessa myymälässä on taxfree- ja Veikkauksen pelipalvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Myymälän yhteydessä palvelee lisäksi erillinen katettu puutarhamyymälä.

Asiakkaita Kotkan Jumalniemen Tokmannilla palvellaan arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–19 sekä sunnuntaisin klo 10–18. Myymälä työllistää 15 henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Maiju Pyörre.

Tervetuloa ostoksille!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.