Uusi Tokmanni Kouvolaan

Kauppaketju Tokmanni avaa uuden myymälän Kouvolan Viitakummussa torstaina 27.7.2017 klo 8.00. Uusi myymälä sijaitsee täysin uudessa liikerakennuksessa osoitteessa Palokankaantie 4 ja korvaa samassa osoitteessa pitkään palvelleen Tokmanni-myymälän. Tokmannille tuttuun tapaan myymälän avajaisia juhlitaan sekä avajaistarjouksin että asiakkaille jaettavin, erilaisia tuotelahjoja sisältävin yllätysämpärein.

Uudessa myymälässä tarjotaan monipuolinen valikoima vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree-palvelut sekä Veikkauksen peli-, pienelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Myymälän yhteydessä palvelee lisäksi erillinen puutarhamyymälä.

Uuden Tokmannin suunnittelussa on korostettu erityisesti ostamisen helppoutta esimerkiksi sijoittamalla tuotteita ja tuoteryhmiä eri aihealueiden, kuten siivouksen ja sesongin, mukaisiin myyntialueisiin. Tilaa uudessa Tokmannissa on noin 3 000 neliömetriä, josta myyntipinta-alaa on noin 2 500 neliömetriä.

– Uusi Tokmanni Palokankaantiellä vastaa muun muassa valikoimamme esittelyyn liittyviä tarpeitamme vanhaa myymäläämme paremmin. Myymälä on täysin uusi ja avara, joten siellä on edeltäjäänsä merkittävästi miellyttävämpää tutustua valikoimiimme ja tehdä ostoksia, Tokmannin myyntijohtaja Mathias Kivikoski kertoo.

Avajaisviikon torstaista sunnuntaihin uusi Tokmanni on täynnä avajaistarjouksia. Avajaisaamuna 1 000 nopeimmalle asiakkaalle jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Kahdessa ämpärissä on lisäksi 100 euron lahjakortti Tokmannille.

Asiakkaita Kouvolan uusi Tokmanni palvelee arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–19 sekä sunnuntaisin klo 10–18. Myymälä työllistää noin 15 henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Sanna Rimpilä.

Kouvolan uuden Tokmannin avajaisissa torstaiaamuna kauppaketjua edustaa myyntijohtaja Mathias Kivikoski. Kouvolan kaupungin tervehdyksen tilaisuuteen tuo kaupunginvaltuuston varapuheenjohtaja Juha Huhtala.

Tokmannin vuosi jatkuu myymäläavajaisilla

Tokmannin tavoitteena on laajentaa myymäläverkostoaan vielä noin 30 uudella myymälällä eli noin 200 myymälän kokoiseksi. Tänä vuonna laajentumisvauhti on vilkas, sillä Kouvolan lisäksi uusi Tokmanni avataan vielä seitsemällä paikkakunnalla: Haukiputaalla, Helsingissä, Joensuussa, Keuruulla, Lapualla, Oulussa ja Tampereella. Jo aiemmin tänä vuonna Tokmannin myymäläavajaisia on vietetty Espoossa, Haapajärvellä, Helsingissä, Kotkassa, Närpiössä, Parkanossa, Seinäjoella, Turussa ja Ylöjärvellä. Kouvolan ohella Ylöjärvellä ja Kotkassa Tokmanni muutti uusiin liiketiloihin.1) Lisäksi Tokmanni on uudistanut myymälöitään tänä vuonna Kangasalan Lentolassa, Espoon kauppakeskus Espoontorilla, Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä. Espoon kauppakeskus Lippulaivassa sijaitseva Tokmanni suljettiin aiemmin kesällä kauppakeskuksen purkamisen vuoksi.

) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

Mathias Kivikoski