Uusi Tokmanni Närpiöön

Tokmanni avasi uuden myymälän Närpiössä torstaina 9.3.2017.

Uusi Tokmanni sijaitsee osoitteessa Yhdistyksentie 3, 64200 Närpiö. Tokmannin uusimman myymäläkonseptin mukainen myymälä tarjoaa runsaan valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita.

Närpiön uudessa myymälässä taxfree- ja Veikkauksen pelipalvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Tilaa myymälässä on noin 2 700 neliömetriä, josta myyntipinta-alaa on noin 2 000 neliömetriä. Myymälän yhteydessä palvelee lisäksi erillinen puutarhamyymälä.

Asiakkaita Närpiön Tokmannilla palvellaan arkisin ja lauantaisin klo 8–21 sekä sunnuntaisin klo 10–18. Myymälä työllistää yhdeksän henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Merja Kangasniemi.

Tervetuloa ostoksille!

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.