Uusi Tokmanni Närpiöön

Kauppaketju Tokmanni avaa uuden myymälän avajaistarjousten ja yllätysämpäreiden kera Närpiössä torstaina 9.3.2017 klo 8.00. Myymälä on kuluvan vuoden ensimmäinen uusi Tokmanni. Myöhemmin tänä vuonna Tokmanni avaa vielä ainakin kymmenen uutta myymälää.

Uusi Tokmanni sijaitsee osoitteessa Yhdistyksentie 3, 64200 Närpiö. Tokmannin uusimman myymäläkonseptin mukainen myymälä tarjoaa runsaan valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita.

– Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme laajentaa myymäläverkostoamme Närpiön uudella Tokmannilla. Uusi myymälämme sijaitsee erittäin keskeisellä liikepaikalla aivan torin laidalla. Myymälässämme on miellyttävää tehdä ostoksia, sillä se on suunniteltu helppoon ja nopeaan asiointiin, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Närpiön uudessa myymälässä taxfree- ja Veikkauksen pelipalvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste. Tilaa myymälässä on noin 2 700 neliömetriä, josta myyntipinta-alaa on noin 2 000 neliömetriä. Myymälän yhteydessä palvelee lisäksi erillinen puutarhamyymälä.

Asiakkaita Närpiön Tokmannilla palvellaan arkisin ja lauantaisin klo 8–21 sekä sunnuntaisin klo 10–18. Myymälä työllistää yhdeksän henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Merja Kangasniemi.

Närpiön Tokmannin avajaisissa torstaiaamuna kauppaketjua edustavat toimitusjohtaja Heikki Väänänen ja myyntijohtaja Mathias Kivikoski. Närpiön kaupungin tervehdyksen tilaisuuteen tuo kaupunginhallituksen puheenjohtaja Olav Sjögård.

Avajaisviikon torstaista sunnuntaihin uusi Tokmanni on täynnä avajaistarjouksia. Tokmannille tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Närpiössä yllätysämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta, joista kahdessa on 100 euron lahjakortti Tokmannille.

Tokmannilla on myymäläavajaisten täyteinen vuosi 2017

Närpiön Tokmanni on kuluvan vuoden ensimmäinen uusi Tokmanni. Samaan aikaan 9.3.2017 Tokmanni avaa uudistuneet myymälät Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä. Uusien Tokmannien avajaisia vietetään tänä vuonna ainakin yhdellätoista paikkakunnalla: Närpiön lisäksi Kotkassa, Haapajärvellä, Ylöjärvellä, Parkanossa, Helsingissä, Haukiputaalla, Oulussa, Keuruulla, Lapualla ja Tampereella.1) Näistä kahdella paikkakunnalla, Kotkassa ja Ylöjärvellä, Tokmanni muuttaa uusiin liiketiloihin.

) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

Heikki Väänänen