Uusi Tokmanni Ouluun

Kauppaketju Tokmanni avaa uuden myymälän avajaistarjousten ja yllätysämpäreiden kera Oulun ydinkeskustassa torstaina 8.12.2016 klo 8.00. Myymäläavausten myötä Tokmanni on avannut tänä vuonna jo yhdeksän myymälää eri puolille Suomea. Oulussa Tokmanni palvelee jatkossa viiden myymälän voimin.

Uusi Tokmanni sijaitsee Anttilan entisissä tiloissa osoitteessa Isokatu 33, 90100 Oulu.

Myymälä tarjoaa kompaktin, erityisesti kaupunkilaisten päivittäisten tarpeiden täyttämiseen kehitetyn valikoiman vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita.

– Helppoon ja nopeaan asiointiin suunniteltu uusi myymälämme sijaitsee erittäin hyvällä liikepaikalla Oulun keskustassa ja täydentää erinomaisesti alueen monipuolista liike- ja palvelutarjontaa. Myymälä ehtii vielä mukaan joulumyyntiin, mistä olemme erittäin tyytyväisiä, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Myymälässä on taxfree-palvelut sekä sähköelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopisteet. Tilaa myymälässä on noin 1 850 neliömetriä, josta myyntipinta-alaa on noin 1 450 neliömetriä.

Asiakkaita Oulun keskustan Tokmannilla palvellaan arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 9–20 ja sunnuntaisin klo 11–18. Myymälä työllistää kymmenen henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Niina Kiviranta.

Oulun keskustan Tokmannin avajaisissa torstaiaamuna kauppaketjua edustaa toimitusjohtaja Heikki Väänänen. Oulun kaupungin tervehdyksen tilaisuuteen tuo kaupunginjohtaja Matti Pennanen.

Avajaisviikon torstaista sunnuntaihin uusi Tokmanni on täynnä avajaistarjouksia. Tokmannille tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Oulun keskustan uudessa myymälässä yllätysämpäreitä jaetaan 500 kappaletta, joista kahdessa on 50 euron lahjakortti Tokmannille.

Oulun myymälä on kuluvan vuoden yhdeksäs uusi Tokmanni. Uuden Tokmannin myymäläavajaisia vietetään tänä vuonna vielä yhden kerran, Imatralla joulukuussa. Tokmanni on kertonut avaavansa vuoden 2017 aikana peräti kymmenen uutta myymälää eri puolille Suomea.1) Viimeisimmät uudet myymälät Tokmanni avasi Raisioon toukokuussa, Helsingin Ruoholahteen elokuussa, Kirkkonummelle syyskuussa, Kouvolaan, Savonlinnaan ja Lohjalle marraskuussa sekä Kuopioon ja Lempäälän aiemmin joulukuussa.

) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

Heikki Väänänen

heikki.vaananen(at)tokmanni.fi

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 175:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 797 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.