Uusi Tokmanni Raisioon

Kauppaketju Tokmanni avasi uuden myymälän Raision keskustassa keskiviikkona 4.5.2016. Uuden myymälän myötä Raisiossa on Tokmanni sekä kaupungin keskustassa että kauppakeskus Myllyssä.

Uusi Tokmanni sijaitsee osoitteessa Kauppakuja 2, 21200 Raisio.

Myymälä tarjoaa monipuolisen valikoiman esimerkiksi kuivia elintarvikkeita, vaatteita ja asusteita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree-palvelut sekä Tokmannin verkkokaupan nouto-, Veikkauksen peli- ja kodin pientekniikan kierrätyspiste. Lisäksi myymälän yhteydessä palvelee erillinen puutarhamyymälä.

Tokmanni palvelee Raision keskustassa arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–19 ja sunnuntaisin klo 10–18.

Tervetuloa edullisille ostoksille!

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 200 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 170:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2017 Tokmannin liikevaihto oli 796 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.