Uusi Tokmanni Seinäjoelle

Kauppaketju Tokmanni avaa uuden myymälän Seinäjoen keskustassa torstaina 18.5.2017 klo 8.00. Kauppaketjulle tuttuun tapaan myymälän avajaisissa on sekä avajaistarjouksia että tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä. Uuden Tokmannin myötä kauppaketjulla on Seinäjoella kaksi myymälää.

Uusi Tokmanni sijaitsee Anttilan entisissä liiketiloissa Seinäjoen keskustassa osoitteessa Puskantie 13, 60100 Seinäjoki.

Myymälässä tarjotaan monipuolinen valikoima vaatteita ja asusteita, kuivia elintarvikkeita sekä kodin käyttötavaroita, kuten taloustavaroita, kodintekstiilejä, työkaluja sekä vapaa-ajan, teknokemian ja kodintekniikan ja viihteen tuotteita. Myymälässä on taxfree-palvelut sekä pienelektroniikkaromun kierrätys- ja Tokmannin verkkokaupan noutopiste.

Uuden Tokmannin suunnittelussa on korostettu erityisesti ostamisen helppoutta esimerkiksi sijoittamalla tuotteita ja tuoreryhmiä eri aihealueiden, kuten siivouksen ja sesongin, mukaisiin myyntialueisiin. Tilaa Seinäjoen keskustan Tokmannissa on noin 1 600 neliömetriä, josta myyntipinta-alaa on noin 1 300 neliömetriä.

– Uuden Tokmannin myötä voimme tarjota lisää ostosmahdollisuuksia Seinäjoen keskustassa asioiville. Jo ennestään meillä on iso myymälä Päivölän alueella, ja uskomme kahden Tokmannin täydentävän hyvin toisiaan, Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

Avajaisviikon torstaista sunnuntaihin uusi Tokmanni on täynnä avajaistarjouksia. Tokmannille tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Seinäjoen uudessa myymälässä yllätysämpäreitä jaetaan 500 kappaletta, joista kahdessa on 50 euron lahjakortti Tokmannille.

Asiakkaita Seinäjoen keskustan Tokmanni palvelee arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–19 sekä sunnuntaisin klo 11–18. Myymälä työllistää yhdeksän henkilöä. Myymäläpäällikkönä toimii Minna Salokas.

Seinäjoen keskustan Tokmannin avajaisissa torstaiaamuna kauppaketjua edustaa myyntijohtaja Mathias Kivikoski. Seinäjoen kaupungin tervehdyksen tilaisuuteen tuo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki.

Myymäläavajaisten täyteinen vuosi

Tokmannin tavoitteena on laajentaa myymäläverkostoaan vielä noin 30 uudella myymälällä eli noin 200 myymälän kokoiseksi. Tänä vuonna laajentumisvauhti on vilkas, sillä Seinäjoen lisäksi myymäläavajaisia tullaan viettämään Lapualla, Tampereella, Haukiputaalla, Oulussa, Keuruulla ja Joensuussa. Jo aiemmin tänä vuonna uuden Tokmannin ovat saaneet Helsinki, Haapajärvi, Ylöjärvi, Parkano, Kotka, Närpiö, Turku ja Espoo. Mainituista Ylöjärvellä ja Kotkassa Tokmanni muutti uusiin liiketiloihin.1) Lisäksi Tokmanni on uudistanut myymälöitään tänä vuonna Kangasalan Lentolassa, Espoon kauppakeskus Espoontorilla, Turun Länsikeskuksessa ja Kaarinan Piispanristillä. Espoon kauppakeskus Lippulaivassa sijaitseva Tokmanni suljetaan kesällä kauppakeskuksen purkamisen vuoksi.

) www.tokmanni.fi/uudetmyymalat

Heikki Väänänen