Lohjalle uusi Tarjoustalo

Tokmanni-konserni avsi uuden Tarjoustalo-myymälänsä Lohjalle. Tilaisuudessa avajaispuheen piti konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen, ja Lohjan kaupungin tervehdyksen toi kaupunginhallituksen puheenjohtaja Jussi Patinen.

Helsinki-Turku-moottoritien liittymässä, osoitteessa Lehmijärventie 1 sijaitseva uusi Tarjoustalo on liikenneyhteyksiltään erinomainen ja asiointia helpottaa laaja pysäköintialue.

Myymäläpinta-alaa uudessa Tarjoustalossa on 3 000 m 2 ja katetussa puutarhamyymälässä 513 m2. Tarjoustalon kattavasta valikoimasta löytyvät tuotteet niin arkeen kuin juhlaan: pukeutuminen, taloustavarat, lelut, kodintekstiilit ja sisustus, teknokemian tuotteet, työkalut ja autotarvikkeet, sesonki- ja vapaa-ajantuotteet, kodin pienelektroniikka sekä kuivaelintarvikkeet. Lisäksi myymälässä on pullonpalautus ja kaksi RAY-peliautomaattia.

Uusi Tokmanni työllistää 15 henkeä. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: maanantaista perjantaihin 9–20, lauantaisin 9–18 ja sunnuntaisin 12–18. Myymäläpäällikkönä toimii Sirpa Hjerp.

Toimitusjohtaja Heikki Väänänen on iloinen, kun Tokmanni-konserni voi uuden myymälän myötä tarjota lohjalaisille entistä laajemman tuotevalikoiman ja sen myötä paremman palvelun. ”Laaja valikoimamme ja edulliset hintamme muodostavat turvallisen pohjan asiakkuudelle.”, toteaa Väänänen. Uuden Tarjoustalon rinnalla jatkaa toimintaansa paikkakunnalla sijaitseva konsernin Säästöpörssi-myymälä.

Voimakkaan kasvustrategiansa mukaisesti Tokmanni-konserni tulee lähivuosina kasvattamaan myyntipinta-alaansa yli 10 000 neliömetrillä vuodessa. Tämä toteutetaan sekä laajentumalla täysin uusille myymäläpaikkakunnille että etsimällä myymälöille uusia, suurempia tiloja.

LISÄTIETOJA:
toimitusjohtaja Heikki Väänänen