Tokmanni Group Oyj: Tokmannin nimitystoimikuntaan Rockers Tukun, Cidronin, Elon ja Varman edustajat

Report this content

Tokmanni Group Oyj                            Pörssitiedote                    5.9.2017 klo 15.00 EEST

Tokmannin nimitystoimikuntaan Rockers Tukun, Cidronin, Elon ja Varman edustajat

Tokmanni Group Oyj:n varsinaiselle yhtiökokoukselle 2018 hallituksen jäseniä ja hallituspalkkioita koskevat ehdotukset valmistelevaan nimitystoimikuntaan valitaan osakasluettelon 1.9.2017 perusteella neljän suurimman osakkeenomistajan nimeämät edustajat sekä asiantuntijajäsenenä Tokmanni Group Oyj:n hallituksen puheenjohtaja, Harri Sivula.

Tokmanni Group Oyj:n osakasluettelon 1.9.2017 mukaan neljä suurinta osakkeenomistajaa olivat:

• Rockers Tukku Oy (9 236 825 osaketta ja ääntä eli 15,69 % osakkeista ja äänistä),
  • Cidron Disco S.A.R.L. (8 952 301 osaketta ja ääntä eli 15,21 % osakkeista ja äänistä),
  • Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö ELO (4 000 000 osaketta ja ääntä eli 6,79% osakkeista ja äänistä) sekä
  • Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma (3 393 252 osaketta ja ääntä eli 5,76% osakkeista ja äänistä).

Lisätietoja antaa:

Tokmanni Group Oyj
Josephine Mickwitz, Head of IR and Communications
puh. +358 400 784 889
s-posti:  josephine.mickwitz@tokmanni.fi

Tokmanni lyhyesti

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2016 Tokmannin liikevaihto oli 776 miljoonaa euroa ja sillä oli keskimäärin noin 3 200 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä oli eri puolilla Suomea 162 myymälää 31.12.2016.

Jakelu: