• Tokmanni Group Oyj/

Tokmanni vie ämpärihuuman uudelle tasolle uudistamalla NettoPäivänsä ja kutsumalla kaikki maailman pisimpään ämpärijonoon

Report this content

Tokmannin myymäläavajaisissa on perinteisesti totuttu jonottamaan tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä. Maanantaina 20. helmikuuta Tokmanni lanseeraa uudistetun NettoPäivät-kampanjan, jossa päähahmona seikkailee lystikäs Nettoämpäri. Yksi kampanjan vetonauloista on kuluttajille verkossa järjestettävä Maailman pisin ämpärijono.

Kasvojenkohotuksen kokeneella NettoPäivät-kampanjallaan Tokmanni vahvistaa hintamielikuvaansa. NettoPäivien tarjousten joukossa on tänä keväänä paitsi Tokmannin omien merkkien ja tunnettujen brändien tuotteita, myös Renault-henkilöauto.

– Tavoitteenamme on tehdä Suomen kiinnostavinta tarjousmainontaa. NettoPäivät on meille jo nyt kaupallisesti erittäin tärkeä konsepti, mutta uskomme että se voi olla lähitulevaisuudessa Suomen merkittävin tapahtuma, jossa tarjotaan mielenkiintoisia tuote-eriä uskomattomiin hintoihin. Viime syksynä lanseeratun uuden markkinointiviestinnän konseptin jatkeena on täten luonnollista uudistaa myös NettoPäivät, kertoo Tokmannin markkinointijohtaja Tomi Hakanpää.

Uutuutena Maailman pisin ämpärijono

Satojen poikkeuksellisen edullisten kampanjatuotteiden lisäksi NettoPäivillä tarjotaan mahdollisuus osallistua Maailman pisimpään ämpärijonoon osoitteessa jono.tokmanni.fi. Tempauksessa asiakkaat voivat ”täyttää” oman virtuaalisen nettoämpärinsä itse valitsemillaan NettoPäivien tarjoustuotteilla ja asettaa itsensä ämpärijonoon, jossa joka päivä joku voittaa valitsemansa ämpärin sisällön. Jonoon voi asettautua useaan kertaan, sillä ämpärijonon tuotteet vaihtuvat useampaan kertaan kaksiviikkoisen kampanjan aikana. Lisäksi pääpalkintona Maailman pisimmässä ämpärijonossa arvotaan lahjakortti, jonka arvo nousee jonon kasvaessa.

– Tokmanni tunnetaan muun muassa ämpäritempauksistaan, joten halusimme ottaa ämpärihahmon hauskalla tavalla keskeiseksi osaksi meille tärkeää NettoPäivät-kampanjaa. Uudistunut NettoPäivät-kampanjamme tarjoaa loistavan tilaisuuden tehdä asioita eri tavalla ja viihdyttää asiakkaita. Uskomme Maailman pisimmän ämpärijonon olevan mielenkiintoinen tempaus, jolla voimme tuoda uusia kulmia valikoimamme esittelyyn ja tarjousmainonnan tekemiseen, Hakanpää lisää.

TOKMANNI

Lisätietoja: