Tokmannin myymälöissä voi ostaa myös korottomalla osamaksulla

Suomen ja Pohjoismaiden suurimman halpakauppakonserni Tokmannin myymälöissä voi ostaa myös korottomalla osamaksulla 21.10.2013 alkaen. Joustavan maksutavan tarjoavalla Tokmanni-tilillä asiakas saa jopa kuusi kuukautta korotonta maksuaikaa.

Tokmanni-konsernin tarjoama osamaksu on erinomainen vaihtoehto hankintojen tekemiseen, sillä sen avulla myymäläasiakkaille tarjotaan 30–60 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa. Asiakkaan ei tarvitse maksaa kassalla ostosten teon yhteydessä mitään, vaan lasku toimitetaan postitse ostokuukautta seuraavana kuukautena, jolloin hän voi valita itselleen sopivimman maksuvaihtoehdon.

– Olen iloinen, että voimme tuoda joustavuutta maksamiseen. Tokmanni-tili, jonka avaaminen onnistuu kassalla, on ehdoiltaan asiakasmyönteinen, sillä asiakas voi halutessaan jakaa ostoksen eri eriin, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen sanoo.

Tokmanni-tilin avulla ostosumman voi jakaa kuudelle kuukaudelle ilman korkoa. Kuukausittaisen lyhennyksen lisäksi asiakkaalta veloitetaan ainoastaan 2,90 euron kuukausittainen käsittelymaksu ja yli 200 euron kuukausiostoissa 25 euron tilimaksu. Tilin avaaminen on maksutonta, ja myönnetty tili on heti käyttövalmis. Tili on myös vuosimaksuton.

Tokmanni-tilin palveluntarjoajana toimii joustavia rahoitustuotteita sekä yritys- että yksityisasiakkaille tarjoava Resurs Bank.

Lisätietoa Tokmanni-tilistä saat klikkaamalla tästä.

LISÄTIETOJA:

Heikki Väänänen