Turun Tarjoustalosta ja Vapaa Valinnoista Tokmanneja

Tokmanni-konserni avasi uudistetut myymälät Tokmanni-ketjunimellä Turun Brahenkadulla, Länsikeskuksessa ja Varissuolla torstaina 10.4.2014 klo 9.00. Myymäläavaukset ovat osa Tokmanni-konsernin strategiaa, jonka mukaisesti se yhdistää kaikki nyt seitsemän eri nimen alla toimivaa myymäläketjuaan yhden Tokmanni-brändin alle vuoden 2015 loppuun mennessä.

Turun Brahenkadulla ja Varissuolla sijaitsevat uudistetut Tokmannit ovat Tokmanni-konsernin entisiä Vapaa Valintoja ja Länsikeskuksen myymälä entinen Tarjoustalo. Myymälät ovat saaneet brändimuutoksen myötä uuden, aiempaa modernimman myymäläilmeen. Myymäläilmeen uudistamisen ohella esimerkiksi tuoteryhmien sijoittelussa on kiinnitetty huomiota erityisesti asiakkaiden asiointikokemuksen parantamiseen.

– Myymälöissä tehdyn brändiuudistuksen myötä voimme tarjota asiakkaillemme aiempaa miellyttävämmän asiointikokemuksen, edullisemmat hinnat sekä ajankohtaisemman tuotevalikoiman kodin käyttötavaroita, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Tokmanni-myymälöistä löytyy lähes kaikki tarvittava arkeen ja juhlaan erittäin edullisesti. Turun Tokmanni-myymälöiden tuotevalikoimiin lukeutuvat muun muassa taloustavarat, kodintekstiilit, lelut, vapaa-ajan välineet, kuivaelintarvikkeet sekä pukeutumisen, sesonkien ja teknokemian tuotteet. Länsikeskuksen myymälässä on lisäksi laaja valikoima erilaisia työkaluja. Länsikeskuksen myymälän yhteydessä palvelevat myös Veikkauksen pelipiste sekä puutarhasesonkeina erillinen puutarhamyymälä. Muiden Tokmanni-konsernin myymälöiden tapaan Turun Tokmannit toimivat konsernin TokNet-verkkokaupan tilausten noutopisteinä. Myymälöissä on myös Tax Free -palvelut.

Avajaistorstaista sunnuntaihin myymälät ovat täynnä houkuttelevia avajaistarjouksia. Muista Tokmanni-konsernin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan lisäksi rajoitettu määrä tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi.

Tokmanni-konserni on uudistanut myymälöitään aktiivisesti eri puolilla Suomea. Jo toteutettujen brändimuutosten ja myymälöiden aktiivisen uudistamisen ohella konserni etsii nykyisille myymälöille uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan suurempia ja sitä kautta paikkakuntien asukkaita monipuolisemmin palvelevia liiketiloja.

Tokmanni-konsernin tavoitteena on avata uusia myymälöitä myös täysin uusille paikkakunnille. Strategiansa mukaisesti konserni pyrkii kasvattamaan myyntipinta-alaansa Suomessa noin 10 000 neliömetrillä vuodessa.

Heikki Väänänen

Tokmanni-konserni