TomTom Golfer 2:n lyöntianalytiikka helpottaa golfaajan kehittymistä

-Golfkello täydentää tuloskorttia automaattisesti ja auttaa analysoimaan peliä

Tiedotusvälineille 15.3.2016

TomTom tuo markkinoille uudistuneen Golfer 2 -golfkellon. Entistä kehittyneempi GPS-kello rekisteröi golfaajan lyöntejä automaattisesti ja kokoaa kattavan analytiikan, joka auttaa arvioimaan suorituksia kierroksen jälkeen.

Lyöntivaiheessa vilkaisu golfkelloon kertoo etäisyyden esteisiin ja viheriöön, mikä auttaa tekemään oikean päätöksen niin avaus- kuin lähestymislyönnin osalta. Jälkikäteen suorituksia voi tarkastella TomTom MySports -sovelluksessa. Kello sisältää tarkat etäisyydet esteisiin ja viheriöille yli 40 000 golfkentältä Suomesta ja eri puolilta maailmaa.

Tarkemmat tiedot Golfer 2:n ominaisuuksista:

• Automaattinen lyöntiseuranta: kello tunnistaa ja kirjaa kaikki väylälyönnit automaattisesti
  • Tarkat etäisyydet: näe tarkat etäisyydet esteisiin sekä viheriöiden eteen, keskelle ja takareunaan
  • Välilyöntipaikat: katso etäisyydet hyviin välilyöntipaikkoihin
  • Viheriönäkymä: tunnista ennen lyöntiä viheriön muoto ja esteet
  • Seuranta: pysy ajan tasalla tuloksesta, etäisyydestä ja kestosta
  • Päivitykset: voit päivittää tuoreet kenttätiedot langattomasti älypuhelimen kautta
  • Langaton synkronointi: yhdistä kello TomTom MySports -sovellukseen langattomasti
  • Vedenpitävä: golfkello on vedenpitävä 40 metrin syvyyteen asti
  • Vaihdettava ranneke: valitse pieni tai suuri ranneke käyttömukavuuden parantamiseksi

"Oman pelin kehittäminen lähtee heikkojen suoritusten tunnistamisesta. Juuri tästä syystä suunnittelimme Golfer 2 -kelloon yksityiskohtaisen analytiikan, joka auttaa löytämään niin heikot kohdat kuin oman potentiaalin", kertoo TomTomin operatiivinen johtaja Clive Millington.

Automaattisesti täydentyvä tuloskortti tekee oman pelin kehittämisestä helppoa. Golfer 2 kerää tietoa parhaiten pelatuista rei'istä ja kertoo, millainen on potentiaalinen ihannekierros. Golfkello analysoi tietoa myös pelaajan lyöntitarkkuudesta.

Kapea, kevyt ja kestävä urheilukello soveltuu jokapäiväiseen käyttöön. TomTom Golfer 2 tulee saataville vähittäiskauppoihin suositushintaan 249 euroa kesäkuussa.

Lisätietoa osoitteesta www.tomtom.com.