• TomTom/

TomTomin urheilukellolle ISPO-palkinto musiikkisoittimen ja aktiivisuusmittarin ansiosta

Tiedotusvälineille 27.1.2016

TomTom Runner 2 Cardio + Music -urheilukello on palkittu vuoden tuotteena Performance-sarjassa ISPO-messuilla Münchenissä, Euroopan johtavilla urheilumessuilla. Palkinto tuli musiikkisoittimesta ja aktiivisuusmittarista.

TomTom Runner 2- ja TomTom Spark -urheilukellot tulivat markkinoille viime vuoden lopulla. Urheilukellon erityisyys piilee bluetooth-kuulokkeilla käytettävässä musiikkisoittimessa, johon voi ladata jopa 500 musiikkikappaletta. Runner 2 sisältää myös aktiivisuusmittarin, joka mittaa kaikki päivän aikana otetut askeleet. Urheilukello kertoo poltetut kalorit ja unen määrän, ja sykkeen mittaus tapahtuu suoraan ranteesta ilman erillisiä sykevöitä.

TomTom Runner 2 Cardio + Music on saatavilla suositushintaan 249 euroa.

ISPO München -messut päättyvät tänään. ISPO Awards -kilpailussa vertailtiin yli 500 urheilutuotteen ominaisuuksia eri kategorioissa. Kansainvälinen tuomaristo koostui 45 alan asiantuntijasta 10 eri maasta.

Lisätietoa TomTom Runner 2 -urheilukellosta.

Lisätietoa kilpailusta.

Yhteystiedot:

TomTom

TomTom jalostaa teknologiaa helppokäyttöisiksi ja kaikkia hyödyttäviksi tuotteiksi. Yritys tuli tunnetuksi navigaattoreista, joiden avulla miljoonat ihmiset liikkuvat paikasta toiseen. Nyt TomTom tarjoaa myös GPS-urheilukelloja ja actionkameroita sekä ratkaisuja yritysten kalustonhallintaan. TomTomin reaaliaikainen karttapalvelu mahdollistaa paikkatietoon perustuvien palveluiden kehittämisen ja auttaa tekemään robottiautoista todellisuutta. TomTomin neljä liiketoimintayksikköä ovat kuluttajat, telematiikka, ajoneuvot ja lisensointi. Vuonna 1991 perustetun yrityksen pääkonttori on Amsterdamissa, sillä on yli 4 400 työntekijää ja sen tuotteita myydään 48 maassa. Lisätietoa: http://www.tomtom.com/