Mediakutsu: Tori.fi:ssä liikkuu käytettyä tavaraa miljardeilla euroilla

- Tule kuulemaan, kuka myi ja mitä vuonna 2012.

Mediakutsu 8.1.2013

Tervehdys!

Mitä kaikkea suomalaiset ostivat ja myivät verkossa vuonna 2012? Tori.fi kasvatti suosiotaan käytettyjen tavaroiden osto- ja myyntipaikkana viime vuonna niin, että jo sadat tuhannet ihmiset ympäri Suomen kävivät siellä kauppaa.

Tervetuloa aamiaistilaisuuteen kuulemaan, mistä päin Suomea löytyvät ’tehotorittajat’, jotka pistivät kellareidensa kultaa eniten kiertoon. Kerromme myös, liikkuiko eniten lastentarvikkeita, huonekaluja, asuntoja, autoja, vaatteita vai jotain ihan muuta. Kuulet myös viimeisimmät näkemykset verkkokaupan trendeistä.

• Mikä on Tori.fi. Kasvukäyrät vuonna 2012: kaupankäynnin arvo, ilmoittajien määrä, suosituimmat tuotteet, vertailua maakunnittain Jussi Lystimäki , toimitusjohtaja, Tori.fi
  • Miten verkko on muuttanut kuluttajakäyttäytymistä Seppo Roponen , comScore - digitaalisen mittaamisen ja markkinatiedon tuottaja

Paikan päällä on myös mahdollista haastatella Torin ahkeria käyttäjiä.

Lämpimästi tervetuloa Rautatientorin laidalla sijaitsevalle toimistollemme:

Aika:                   torstaina 17.1.2013 klo 9.00 – 10.30

Paikka:               Mikonkatu 19 B, Helsinki

Tarjoamme aamiaista. Ilmoitathan saapumisestasi viimeistään 14.1. osoitteeseen susanna@tori.fi tai puh. 050 303 1986.

Tori.fi ei ole huutokauppa, se on ilmainen ja helppo käyttää. Toriin ei tarvitse rekisteröityä, siellä kannustetaan ostamaan läheltä ja kaikki ilmoitukset luetaan turvallisuussyistä läpi ennen julkaisemista. Kaikille hyvät kaupat on meille sydämen asia.

Tervetuloa!

Jussi Lystimäki ja Susanna Neiglick

Lisätietoa meistä: www.tori.fi

Tori.fi on jokaiselle suomalaiselle tarkoitettu kauppapaikka netissä. Torin taustalla on Ruotsin suurin kauppapaikka  Blocket.se , jota käyttää päivittäin yli miljoona ruotsalaista. Torin omistaa norjalainen mediakonserni Schibsted Media Group.

Yrityksestä

Tori.fi on vuonna 2009 toimintansa aloittanut kauppapaikka, jossa suomalaiset voivat ostaa, myydä ja antaa verkossa tavaraa. Torin kautta toiselle tarpeeton muuttuu jollekin toiselle tarpeelliseksi, kun ihmisten ja perheiden elämäntilanteet ja -vaiheet vaihtuvat. Tori.fi-palvelun käyttö on helppoa, sillä se ei edellytä rekisteröitymistä. Palvelun käyttäminen on ilmaista niin yksityis- kuin yritysilmoittajillekin ja jokainen palveluun jätetty ilmoitus tarkistetaan ennen julkaisemista. Torin taustalla on Ruotsin suurin kauppapaikka Blocket.se, jota käyttää päivittäin yli miljoona ruotsalaista. Torin omistaa norjalainen mediakonserni Schibsted Media Group. Lisätietoa: www.tori.fi.