• Tori.fi/

Uusi Löytäjät-sarja tuo käytetyn tavaran etsimisen ja löytämisen hurman televisioon

Yhteistyössä MTV ja Tori.fi

Tiedotusvälineille, 15.10.2014

Tori.fi:n ja MTV:n yhteistyössä syntynyt uusi televisiosarja Löytäjät starttaa AVAlla maanantaina 3. marraskuuta. Ohjelmassa juontajapari Uolevi Nurmi ja Hanna-Riikka Hosio auttaa eri elämäntilanteissa olevia ihmisiä löytämään Torista näiden tarvitsemia tavaroita.

Luvassa on 10 jaksoa hyväntuulisia kohtaamisia ja yllättäviä torilöytöjä. Kussakin jaksossa juontajat saavat jakson henkilöltä kuvauksen tilanteestaan ja toiveistaan. Juontajat klikkailevat kilvan Torissa ja kokoavat tarvittavat varusteet. Lopussa selviää, kumman juontajan saaliin jakson päähenkilö valitsee omakseen.

”Löytäjät tavoittaa oivasti sen fiiliksen, jonka takia Torista tykätään: muuttuneita elämäntilanteita, etsimisen ja löytämisen riemua sekä uusien ihmisten kohtaamisia. Ohjelma on meille iso ja innostava juttu, toivottavasti myös Torin käyttäjät pitävät siitä”, Tori.fi:n markkinointijohtaja Sami Törmä sanoo.

Tori.fi on kasvanut viidessä vuodessa Suomen suosituimmaksi kauppapaikaksi. Torissa kuluttajat myyvät toisilleen huonekaluja, harrastevälineitä, vaatteita, autoja ja asuntoja. Torissa käy lähes miljoona suomalaista viikoittain.

”Kuluttajien välinen kauppa on todellinen tämän päivän megatrendi. Pelkästään Torissa myyntiin laitettiin viime vuonna tavaraa yli 5 miljardin euron arvosta. Ilmoitusten selailu on suosittua ajanvietettä. Esimerkiksi tablet-käytössä sivulatauksilla mitattuna Tori.fi on suosituin suomalaissivusto heti iltapäivälehtien jälkeen”, Törmä kertoo.

Jokaisen Löytäjät-jakson jälkeen valitsematta jääneet tavarat tulevat myyntiin Toriin. Löytäjiä voi kannustaa kotisohvalta Twitterissä käyttämällä tunnistetta #löytäjät.

Löytäjät alkaa maanantaina 3.11. klo 21.00 AVAlla.

Lisätietoa:

Sami Törmä, markkinointijohtaja, Tori.fi, 050-357 8442, storm@tori.fi

Tori.fi on vuonna 2009 toimintansa aloittanut kauppapaikka, jossa suomalaiset voivat ostaa, myydä ja antaa verkossa tavaraa. Torin kautta toiselle tarpeeton muuttuu jollekin toiselle tarpeelliseksi, kun ihmisten ja perheiden elämäntilanteet ja -vaiheet vaihtuvat. Torin käyttö on helppoa, sillä se ei edellytä rekisteröitymistä. Palvelun käyttäminen on ilmaista niin yksityis- kuin yritysilmoittajillekin. Lisäksi Torin käyttö sopii koko perheelle, sillä jokainen palveluun jätetty ilmoitus tarkistetaan ennen julkaisemista. Torin taustalla on Ruotsin suurin kauppapaikka Blocket.se, jota käyttää päivittäin yli miljoona ruotsalaista. Torin omistaa norjalainen mediakonserni Schibsted Media Group, joka pyörittää vastaavia kauppapaikkoja 27 maassa.