Kesä Thaimaassa

Useimmat turistit matkustavat Thaimaahan syksyllä tai talvella – eivätkä pääse kokemaan maan mahtavaa kesäkautta, jolloin virkistävät sadekuurot saavat luonnon hehkumaan ja puut viheriöimään. Sesongin ulkopuolella myös lentojen, majoituspaikkojen ja pääsylippujen hinnat ovat alhaisimmillaan. Hemmottele itseäsi ja lähde tutustumaan Thaimaan upeaan wellness-tarjontaan sekä golfkenttiin!

KESÄISTÄ RENTOUTUMISTA KOH SAMUIN SPA-SAARELLA
Thaimaan itärannikolla sijaitseva Koh Samui on oikea hemmottelusaari ja yksi maan parhaista kesäkohteista. Komeat rannat, todella vaikuttava luonto ja Aasian laadukkaimpiin lukeutuvat kylpylät antavat aihetta vierailla tällä Thaimaan kolmanneksi suurimmalla saarella. Koh Samuista on tullut suosittu lomakohde nimenomaan vehreytensä, rantojensa, wellness-palveluidensa ja ystävällisten ihmistensä ansiosta. Spa-kohteita riittää yksittäisiä hoitoja tarjoavista päiväkylpylöistä ylellisiin wellness-keskuksiin, joissa jokaiselle asiakkaalle räätälöidään omanlaisensa ohjelma. Perinteinen thai-hieronta, detox-hoidot, höyrysauna, jooga ja meditaatio ovat vain muutamia esimerkkejä rajattomasta tarjonnasta. Suo itsellesi rentouttava wellness-loma spa-hotellien saarella!

Muutamia Koh Samuin upeista spa-hotelleista:
Absolute Sanctuaryhttp://www.absolutesanctuary.com

Vikasa Spahttp://vikasayoga.com/resort-koh-samui/spa-koh-samui/

Kamalayahttp://www.kamalaya.com

Tamarind Springshttps://www.tamarindsprings.com

Samathita Retreathttp://www.samahitaretreat.com

TÄYDELLINEN TIIAUSAIKA GOLFAAJAN PARATIISISSA
Kesäaamut ovat säiden puolesta juuri sopivaa golfausaikaa. Pelimaksut ja majoituksen saa sesongin ulkopuolella todella edullisesti – eikä kentällä tarvitse jonottaa muiden pelaajien perässä! Hyvä sää ja edulliset tarjoukset ovat toki houkutteleva tekijä, mutta Thaimaan varsinainen golf-vetonaula ovat itse kentät. Eri puolilla maata on yli 200 kenttää, ja uusia avataan joka vuosi. Vilkkaasta pääkaupunki Bangkokista Chiang Main ja Chiang Rain kauniille vuoristoiselle maaseudulle ja rauhallisesta merenrantakaupunki Hua Hinistä Khao Yain mahtaviin maisemiin ja vesiputouksille – Thaimaa tarjoaa golfkenttiä laidasta laitaan.

Muutamia erinomaisia golfkenttiä Thaimaassa:
Bangkok: Nikanti Golf Club, http://www.nikantigolfclub.com/

Pattaya: Pattaya Country Club, http://www.pattayacountryclub.com

Chiang Mai: Chiangmai Highlands, http://www.chiangmaihighlands.com

Phuket: Laguna Golf Phuket, http://lagunagolf.com/phuket

Hua Hin: Black Mountain, http://www.blackmountainhuahin.com

Puh.: 46 (0)739 82 34 00
S-posti: johan.englundh@spoilconcept.se

Thaimaan matkailutoimisto
Tourism Authority of Thailand (TAT) perustettiin vuonna 1960. Se on Thaimaan ensimmäinen organisaatio, joka vastaa erityisesti matkailun edistämisestä maassa. Vuonna 2002 avattu Tukholman toimisto vastaa Pohjoismaiden ja Baltian alueesta. Tukholman toimisto antaa matkustamiseen liittyvää tietoa suurelle yleisölle, matkatoimistoille ja medialle sekä toimii edistääkseen Pohjoismaiden ja Baltian asukkaiden matkoja Thaimaahan. Lue lisää osoitteessa www.tourismthailand.org/fi.

Avainsanat:

Pikafaktat