Konseptiautot S-FR ja Setsuna Toyotan innovaationäyttelyssä

• Pieni ja urheilullinen Toyota S-FR paljastettiin Tokion autonäyttelyssä vuonna 2015
  • Setsuna palkittiin Grand Prix for Creativity -palkinnolla Festival Automobile International -tapahtumassa aiemmin tänä vuonna
  • Molemmat konseptiautot ovat esillä Ranskan showroomilla kesäkuun loppuun saakka

Festival Automobile International -tapahtumassa hetki sitten palkittu konseptiauto Setsuna on nähtävillä ensi kertaa Toyotan showroomilla, Le Rendez-Vous Toyotalla, Pariisin kuuluisalla Champs-Élyséesillä. Auto sai ensiesittelynsä huhtikuussa 2016 Milanon muotoiluviikolla (Milan Design Week). Muotoilu onkin Setsunan erikoisuus, sillä auto on valmistettu miltei kokonaan puusta. Setsuna ja toinen Toyotan konseptiauto S-FR muodostavat yhdessä innovaatioaiheisen näyttelyn, joka on esillä showroomilla kesäkuun loppuun saakka.

Eloisan keltainen S-FR urheiluautokonsepti (moottori edessä/ takaveto) on näyttävä ilmestys. Auto paljastettiin ensimmäistä kertaa vuoden 2015 Tokion autonäyttelyssä. S-FR on yksinkertainen, ketterä ja hauska ajaa. Konseptiauto on nyt ensimmäistä kertaa nähtävillä Euroopassa.

Setsuna ja S-FR ovat näytteillä Le Rendez-Vous Toyotan pohjakerroksessa yhdessä uuden Prius Plug-inin, sähköajokki i-ROADin, hybridivoimalinjaa havainnollistavan COMS:in ja uraauurtavan polttokennoauto Toyota Mirain kanssa.

Showroomin toinen kerros on omistettu Yarisille. Vuoden 2017 Geneven autonäyttelyssä esiteltyä uutta Yarista on tuotu näyttelyyn kaksin kappalein – malliston parhaat Chic- ja Collection-varustelutasot ovat yleisön ihailtavana yhdessä kolmen ensimmäisen sukupolven Yaristen kanssa. Kerroksessa voi lisäksi tutustua kuvien ja videoiden avulla tehtaaseen, jossa Yarista valmistetaan. Kattauksen kruunaa luonnollisesti rallimainetta niittänyt Yaris WRC, joka sijoittui toiseksi kauden avauskisassa Monte Carlossa ja vei koko rallin voiton Ruotsin osakilpailussa.

www.lerendezvoustoyota.com

facebook.com/lerendezvoustoyota