Salon Passeliauto Oy voitti Toyota Ichiban 2017 -palkinnon

Toyota Motor Europe palkitsee vuosittain parhaaseen asiakassuositteluun yltäneet jälleenmyyjänsä.  Tänä vuonna palkinnon sai Suomesta Salon Passeliauto Oy. Toimitusjohtaja Antero Jokinen vastaanotti tunnustuksen 16.5.2017 Belgian Antwerpenissa.

Asiakkaan asettaminen etusijalle on aina ollut Toyotan toiminnan keskipisteessä ja osa yhtiön DNA:ta. Tätä periaatetta noudattaen 45 Toyota-jälleenmyyjää palkittiin 33 markkina-alueelta osoituksena ensiluokkaisesta toiminnastaan asiakassuositteluun liittyen, sekä myynti- että huoltotoiminnoissa.

Toyota Motor Europen pääjohtaja Dr. Johan van Zyl korosti asiakaslähtöistä filosofiaa puheessaan palkituille jälleenmyyjäjohtajille: ”Olette toiminnallanne osoittaneet, kuinka asiakkaan asettaminen ykköseksi johtaa liiketoiminnan onnistumiseen. Toyota haluaa olla asiakassuosittelun kärkimerkki kaikilla Euroopan markkina-alueilla. Tärkein tavoitteemme on olla parhaalla paikalla asiakkaiden ajatuksissa ja sydämissä.”

Yhteensä 2 300 Toyota-jälleenmyyjäliikkeen toimintaa tarkasteltiin arviointiprosessissa, joka mittasi asiakassuosittelua ja liiketoiminnan tehokkuutta. Parhaiten onnistuneet kutsuttiin juhlistamaan yhdessä Toyota Motor Europen johdon ja muiden voittajaliikkeiden edustajien kanssa tuloksia Belgian palkitsemistilaisuuteen. Suomen paras oli tänä vuonna Salon Passeliauto Oy, jonka toimitusjohtaja Antero Jokinen vastaanotti palkintonsa juhlassa.

Mediapankkimme: http://news.cision.com/fi/toyota-auto-finland-oy

Lainaukset