TOYOTA C-HR ENSIESIINTYY FLOW-FESTIVAALEILLA

Toyotan täysin uusi urbaani crossover C-HR nähdään Suomessa ensi kertaa Flow-festivaaleilla Helsingissä 12.–14.8.2016. Esillepano on todella ainutlaatuinen: festivaalivieraat voivat ottaa itsestään C-HR:n vierellä selfie-kuvan maailman suurimman, 17-metrisen selfie-kepin mahdollistamana.

Toyota astuu uutuusmallinsa kanssa täysin uuteen segmenttiin. Viisiovinen C-HR (Coupé High-Rider) on suunniteltu erottumaan selkeästi aiemmasta Toyota-mallistosta ja ylipäätään muista C-segmentin crossover-malleista. Se edustaa Toyotan tahtoa hyödyntää suurempaa tyylillistä vapautta ja teknistä luovuutta huomiota herättävän muotoilun sekä nautinnollisten ajo-ominaisuuksien aikaansaamiseksi.

Paitsi näyttävän ulko- ja sisädesigninsa, myös teknisten ratkaisujensa osalta C-HR edustaa Toyotan terävintä osaamista. Alustarakenne pohjautuu uuteen TNGA-toteutukseen (Toyota New Global Architecture). Se mahdollistaa aiempaa vapaamman muotoilun ja tilankäytön lisäksi turvallisuuden ja ajo-ominaisuuksien huipputason. Voimanlähteeksi on valittavissa Toyotan uusin hybriditekniikka tai 1,2 litran bensiiniturbomoottori, jonka yhteyteen on saatavilla myös neliveto.

Ei selfie vaan Super-Selfie!

Uudenlainen, rajoja rikkova automalli tekee ensiesiintymisensä Suomessa arvoisellaan tavalla. C-HR viedään Flow-festivaaliyleisön keskelle Super-Selfie-Stick -korokkeelle, jossa yleisöllä on mahdollisuus kuvauttaa itsensä auton vieressä. Koska festivaaliyleisölle ei voida väenpaljouden vuoksi sallia omien selfie-keppien käyttöä, kuittaa C-HR asian maailmanennätystyyliin: auton eteen on pystytetty peräti 17-metrinen selfiekeppi, jonka päässä komeilevaan noin 4-metriä leveään älypuhelinelementtiin on asennettu huippulaadukas kamera. Kaikki kuvat tulevat nähtäville osoitteeseen www.superselfiestick.fi

Tämän merkittävän uutuusmallimme kohdalla emme voineet tyytyä tavanomaiseen ”tule-ja-näe” -tyyppiseen ensiesittelyyn. Valtavirrasta poikkeava malli ansaitsee poikkeavan lanseerauksenkin. Uskon että C-HR on auto, jonka vierellä festivaalivieraat ikuistavat mielellään itsensä maailmanennätystyyliin, iloitsee Toyota Auto Finlandin markkinointijohtaja Janne Hällfors.

Nähtävänä myös kiertueella

Toyota C-HR on herättänyt jo ennakkoon paljon mielenkiintoa, eivätkä kaikki kiinnostuneet tietenkään osallistu Helsingissä järjestettävälle musiikkifestivaalille. Siksi nyt Suomeen vierailulle saatu C-HR tekee kaksiviikkoisen kiertueen jälleenmyyjäliikkeissä ympäri Suomea. Kiertueaikataulu on nähtävissä: www.toyota.fi

C-HR:n hinnat julkaistaan ja myynti alkaa syyskuussa. Ensimmäiset koeajoautot saadaan Suomeen marraskuun lopulla.

#superselfie #toyotachr #flow16

Avainsanat: