Toyota C-HR:n hinnat on julkaistu

Toyota C-HR (Coupé High Rider) on täysin uudenlainen C-crossover -segmentin auto. Sen viisiovinen kori on rohkeine leikkauksineen ja lukuisine yksityiskohtineen poikkeuksellisen linjakas. Viimeistelytaso on korkeatasoinen. Uutuus on saatavilla bensiiniturbo- ja hybriditekniikoilla. Tänään julkaistut hinnat alkavat 26 492 eurosta.

Toyota C-HR houkuttelee uudenlaista asiakaskuntaa – ihmisiä jotka elävät täyttä elämää jossa auton täytyy pysyä mukana. Coupémaisen rohkea muotoilu erottaa mallin paitsi muista Toyotista, myös kaikista muista katumaastureista. Ajotunnelmassa mukavuus yhdistyy hatchback-mallien ketteryyteen. Uudesta Toyota Priuksesta tuttu TNGA-alustarakenne (Toyota New Global Architecture) mahdollistaa tehokkaan tilankäytön ja hämmästyttävän hyvän ajettavuuden.

C-HR:n sisustuksen materiaalit ja vakiovarustelu ovat varsin laadukkaat. Ulkonäön luomat odotukset saavat siis katetta myös sisään astuttaessa. Varustetasoja on neljä: Life, Active, Style ja Premium.

Moottorivaihtoehtoina ovat 1,2T ja 1,8 Hybrid. Bensiiniturbon yhteyteen saa käsivaihteiston ohella Multidrive S -automaatin, jonka kaveriksi on saatavilla nelivetoversio. Hybridimalli tarjoaa huippumukavan tavan nauttia kurvailusta huomattavasti tavallista ympäristöystävällisemmin. 122-hevosvoimaisen hybridin viralliset hiilidioksidipäästöt (CO2) ovat Active-versiossa 86 g/km.

Malliston hinnat alkavat 26 492 eurosta, hybridiversioiden 30 775 eurosta. Ensimmäiset autot saadaan Suomeen marraskuun lopulla. Lisätietoa Toyota C-HR:stä löytyy laajasti: https://www.toyota.fi/autot/c-hr

Avainsanat: