Toyota mukana mahdollistamassa rallielämyksiä AKK:n kanssa

Toyotan oma Start Your Impossible –liike tähtää paremman liikkuvuuden sekä eri liikkumismuodoista nauttimisen mahdollistamiseen kaikille, ja tätä tukeakseen Toyota osallistuu myös AKK:n vastuullisuustyöhön yhteishankkeen kautta. Näin mahdollistetaan autourheilun seuraaminen sellaisille ihmisille, jotka eivät muuten välttämättä pääsisi osallistumaan esimerkiksi Neste Rallin kaltaisiin yleisötapahtumiin.

Osana yhteistyötään Suomen autourheilun kansallisen lajiliiton AKK:n kanssa Toyota on mukana AKK:n vastuullisuushankkeessa, joka mahdollistaa arjessaan tukea tarvitseville Aspan asiakkaille osallistumismahdollisuuden Suomen MM-ralliin, Neste Ralliin 2018.

Aspa on itsenäistä asumista ja asumispalveluja tarjoava yhteiskunnallinen toimija, joka tekee työtä sen eteen että mielenterveyskuntoutujat ja vammaiset ihmiset voisivat elää mahdollisimman itsenäistä elämää.

Toyota on ydintoiminnoissaan sitoutunut tuomaan kuluttajille aina parempia liikkumisratkaisuja jatkuvan kehittämisen periaatetta hyödyntäen ja ajamisen ilon kautta. Samalla Toyotan tärkeisiin periaatteisiin kuuluu Start Your Impossible –liikkeen kautta kaikille ihmisille kuuluva oikeus ja vapaus nauttia liikkumisesta sekä urheilusta kaikissa muodoissaan. Samoin urheilun seuraaminen erityisen tunnelman ja elämyksien kautta kuuluu ihan jokaisen perusoikeuksiin.

Toyotan ja AKK:n yhteistyö konkretisoituu näiltä osin heinäkuun lopulla Neste Rallissa 26.-29.7.2018, kun usealle Aspa-säätiön asiakkaalle tarjoutuu ainutlaatuinen mahdollisuus rallielämykseen kuljetuksineen, mahdollisuus tutustua TOYOTA GAZOO Racing –tiimin tiloihin ja kokea MM-rallihuuma täysillä. Hanke on samalla osa AKK:n yhteiskuntavastuuohjelmakokonaisuutta.