Toyota Pariisin autonäyttelyssä

Toyota esittelee Pariisin autonäyttelyssä niin huomispäivän visioitaan kuin keskipitkän tähtäimen suunnitelmiaan. Näyttelyn yleisöpäivät ovat 1.-16.10.2016.

Toyotan uusi Prius Plug-in Hybrid saa Pariisissa Euroopan ensi-iltansa. Mallin toteutuksen kulmakivenä toimii uusi TNGA (Toyota New Global Architecture) -alustarakenne. Uusi lataushybriditoteutus takaa erinomaisen taloudellisuuden.

Toinen ensikertaa Euroopassa nähtävä malli on TOYOTA FCV PLUS. Tämän konseptimallin avulla Toyota ottaa tuntumaa siihen, miten vetyautot voivat tulevaisuudessa toimia osana yhteiskuntaa.

Iso osa Toyotan osastosta on omistettu C-HR -mallille. Se on täysin uudenlainen C-segmentin crossover, jonka ulkomuodot esiteltiin keväällä Geneven autonäyttelyssä. Lopullinen tuotantomalli tuodaan yleisön eteen ensi kertaa Pariisissa. Lisätietoja: www.toyota.fi/c-hr

Pariisissa esitellään myös Toyotan moottoriurheilutoiminnoista vastaava TOYOTA GAZOO Racing. Sen tehtävänä on asettaa moottoriurheilutoiminnot keskeiseksi osaksi yrityksen toimintaa pyrittäessä valmistamaan yhä parempia Toyotia.

Toyotan osasto sijaitsee hallissa 4. Lehdistötilaisuus pidetään siellä ensimmäisenä lehdistöpäivänä 29.9. klo 13.15.

Avainsanat: