Toyotan faneille paljon nähtävää ja koettavaa Neste Rallissa

TOYOTA GAZOO Racing odottaa jo innolla torstaina 27.7. Jyväskylässä alkavaa Neste Rallia. Kuluvan vuoden MM-sarjan 9.osakilpailu on tiimin kotikisa, jossa kolme suomalaiskuljettajaparia tavoittelee luonnollisesti kovaa menestystä. Toyota tarjoaa faneilleen monipuolista ohjelmaa kisan aikana rallireitin lisäksi Jyväskylän keskustassakin.

Toyota on poikkeuksellisen vahvalla näkyvyydellä esillä Jyväskylän MM-osakilpailun aikana. Paviljongin alueella on suurikokoinen Toyota-osasto, jossa järjestetään erilaisia kilpailuja ja esitellään esimerkiksi ensimmäistä kertaa Suomessa esillä olevaa 212 hevosvoimaista Yaris GRMN -tehoversiota. Lisätietoja mallista: www.toyota.fi/ajankohtaista/uutiset/yaris-grmn.json

Yleisö pääsee myös näkemään Yaris WRC -auton replikan ja kokemaan itse erikoiskokeen vauhdikkuutta Yaris-simulaattorissa. Suomalaisvoimin toteutetussa simulaattorissa aiemmin tehdyt nettivideot ovat saaneet laajaa kansainvälistäkin huomiota. Linkki suosittuun videoon: http://fal.cn/rallielamys

TOYOTA GAZOO Racing World Rally Teamin huoltorakennuksen yhteydessä on myös fanialue, joka on avoinna kaikille. Siellä halukkaat pääsevät aivan lähietäisyydeltä kokemaan rallitiimin tunnelmaa. Toyotan rallitiimi pyrkii olemaan vahvasti läsnä siellä missä fanitkin liikkuvat, joten Toyotan promootiohenkilöt jalkautuvat kisan aikana useille erikoiskokeille, kuten Ouninpohjaan ja Saalahteen. Yleisöllä on tällöin mahdollisuus muun muassa saada itselleen TOYOTA GAZOO Racing -tiimin kannatustuotteita ja kokea urheilujuhlan humua yhdessä Toyotan rallitiimin kanssa.

Toyota näkyy tämän kilpailuviikon aikana muutenkin Keski-Suomen alueella vahvasti, merkin ollessa Neste Rally Finlandin järjestävän AKK-Motorsport ry:n virallinen autoyhteistyökumppani.

Mediapankkimme: http://news.cision.com/fi/toyota-auto-finland-oy