Varatuomari Emilia Riikonen nimitetty Trevian Rahastot AIFM Oy:öön

Varatuomari Emilia Riikonen (35) on nimitetty 2.7.2018 alkaen Trevian Rahastot AIFM Oy:öön vastuualueenaan lakiasiat, compliance ja riskienhallinta.

Emilia on oikeustieteen maisteri Helsingin yliopistosta. Hänellä on kattava kokemus lakiasioissa, viimeksi Renor Oy:ssä yhtiön lakimiehenä ja sitä ennen Castrén & Snellmanilla Senior Associate -lakimiehenä. Lisäksi hän on auskultoinut Hyvinkään käräjäoikeudessa.

”On hienoa päästä työskentelemään alan huippuammattilaisten kanssa ja osaksi rahastoyhtiön kasvutarinaa. Trevian Suomi Kiinteistöt I on kasvanut voimakkaasti kaikilla mittareilla myös kesäkuukausina”, Emilia Riikonen toteaa.

Toimitusjohtaja Kari Kolu, p. 040 544 8008, kari.kolu@trevianrahastot.fi, www.trevianrahastot.fi

Trevian Rahastot AIFM on perustettu vuonna 2017 ja yhtiölle myönnettiin AIFM-direktiivin mukainen toimilupa 27.6.2017. Yhtiön taustalla on Suomen vahvin kiinteistösalkunhoito-osaaminen. Erikoissijoitusrahasto Trevian Suomi Kiinteistöt I on sen ensimmäinen rahasto, jonka strategiana on sijoittaa vahvan kassavirran ja kehityspotentiaalin tarjoaviin kohteisiin.