Eksoottisuus pääosassa TUIn talven kaukomatkakampanjassa

TUIn talven 2017–18 For You -kaukomatkakampanja esittelee moderneja tapoja matkustaa: monenlaisia matkaseurueita, uusia ystäviä ja unohtumattomia seikkailuja. Kampanja vahvistaa entisestään TUIn mainonnan kulmaa ja viestii: ”kuka oletkin ja mistä ikinä unelmoitkaan – TUIlla on loma sinulle.”

Uusi talvikampanja keskittyy eksoottisiin kohteisiin ja kampanjakuvissa nähdään erilaisia ihmisiä ja persoonia: kuvissa esiintyvä naispari on todellisuudessakin pariskunta ja pinnan alla kuvatut lumoavat merenneidot ovat ammattilaisvapaasukeltajia.

Haluamme kampanjallamme ja mainoksillamme esitellä monia ainutlaatuisia ja yksilöllisiä tapoja matkustaa, sekä inspiroida asiakkaitamme löytämään omat seikkailunsa eksoottisesta kaukolomavalikoimastamme”, sanoo Anna-Maria Mettin, TUI Finlandin Head of Digital Sales & Marketing.

TUIlla on markkinoiden laajin kaukomatkojen tilauslentovalikoima, ja suosituimpia kohteita ovat Thaimaa ja Meksiko. Lisäksi reittilennoin toteutettavaa matkavalikoimaa on laajennettu voimakkaasti kuluneen vuoden aikana, ja talven uutuuskohteita ovat muun muassa Aruba, St Martin ja Tansania. Suomalaisten matkustusmäärät ovat myös kasvussa, ja TUI on lisännyt talvelle matkustajakapasiteettia useisiin kohteisiin.

Kampanjan kuvasi Forsman & Bodenfors huhtikuussa 2017 Meksikon Cancunissa. Meksiko on suomalaisten toiseksi suosituin kaukolomakohde Thaimaan jälkeen.

Kampanja käynnistyi 14. elokuuta ja mainontaa tullaan näkemään televisiossa, elokuvateattereissa,  online-, ulko- ja printtimainonnassa sekä TUIn omissa kanavissa.

Kampanjan mainosvideo: https://www.youtube.com/watch?v=XOSo266bOkw

TUI Nordic: